TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Snodig lyd i bilen min

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #65397  av cameleon

Nå har jeg en snodig lyd bak i bilen. Det sier "dunk" "dunk" dunk" hele tiden når jeg kjører. Først så trodde jeg det var rådene som var gåene. Men siden dunkelyden fortsatt er der når jeg slår av motoren og setter bilen i fri, så er den fortsatt der (når jeg kjører altså :P )

Lyden forsvinner når jeg svinger til venstre og blirr litt kraftigere når jeg svinger til høyre. Dette er ikke spesielt høy lyd, men er veldig merkbar når jeg kjører på nyasfaltert vei.

Noen som kan hjelpe meg?

#65403  av memo

hjullager :)

#65408  av cameleon

memo skrev:hjullager :)
takker ;)

#65410  av spkstrp

regner med du har sjekket at det ikke er noe som har festet seg i hjulbuene ? :D en takeaway pose lagde noe hodebry for meg engang...

#65413  av cameleon

spkstrp skrev:regner med du har sjekket at det ikke er noe som har festet seg i hjulbuene ? :D en takeaway pose lagde noe hodebry for meg engang...
Hehehehe nei er ikke noen pose der nei :lol:

#65424  av tbergstad

Det er vel ikke bassene dine?.. Og du er sikker på at det ikke er volumhjulet du dreier på? :lol:

Neida.. Du er sikker på at boltene sitter?.. De løsnet en gang til meg.. Da ble det noe lignende som du forteller.. Hvis ikke mener jeg også at det er hjullageret..

#65427  av chris

tbergstad skrev:Det er vel ikke bassene dine?.. Og du er sikker på at det ikke er volumhjulet du dreier på? :lol:
han har da ikke basser :P ;)

#65437  av cameleon

Da fant jeg feilen. Var en fyr som jeg hadde glemt å lempe av som lå inni en plastikkpose og sparka i bagasjerommet høhøhø :P :P

#65438  av erling

cameleon skrev:Da fant jeg feilen. Var en fyr som jeg hadde glemt å lempe av som lå inni en plastikkpose og sparka i bagasjerommet høhøhø :P :P
Åh. Hater når det der skjer. Bra det ordnet seg! :)

#65447  av cameleon

erling skrev:
cameleon skrev:Da fant jeg feilen. Var en fyr som jeg hadde glemt å lempe av som lå inni en plastikkpose og sparka i bagasjerommet høhøhø :P :P
Åh. Hater når det der skjer. Bra det ordnet seg! :)
Hehehe :mrgreen:

#65469  av Ã¸xseth

Gudd :D

#65572  av bose

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

#65770  av Raze_r

sjekk alle hjulboltene ja, når bruttarn en gang så løsnet alle hjulboltene på det ene framdekket og det låt slik som du sier...
sjekk så ikke potta di sitter løst :D
men lageret.............

#65771  av Raze_r

tror mest lageret har gått ja:)