TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Da va turen kommet til hattehylla

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo

#61551  av angrykid

Remi skrev:
spkstrp skrev:kult opplegg :D kan vell si det der tar litt av...
Æ må ærlig innrømme at det tok litt av nor æ lå me vinkelslipern i bagasje rommet. fikk mæ en del glør i tryne. helt til æ fant fram visir som dekte hele ansikte :D
som jeg satt med inne i bilen, godt lent opp mot førersetene, utenfor fare for å få glør i ansiktet. :D Godt kjørt, remi :D

#61761  av Remi

angrykid skrev:
Remi skrev:
spkstrp skrev:kult opplegg :D kan vell si det der tar litt av...
Æ må ærlig innrømme at det tok litt av nor æ lå me vinkelslipern i bagasje rommet. fikk mæ en del glør i tryne. helt til æ fant fram visir som dekte hele ansikte :D
som jeg satt med inne i bilen, godt lent opp mot førersetene, utenfor fare for å få glør i ansiktet. :D Godt kjørt, remi :D
Neste gang vi må bruke vinkelsliper så e det din TUR :lol:
Men det blei jo jævla bra da:D

#64543  av Remi

Da e hylla trekt, og æ må si det blei jævla bra.. bilder kommer :wink:

#65550  av Remi

okei! har da endelig fått tatt bildene. og dem skal være skallert riktig vis jeg ikke har gjort noe feil her i halvsvima :lol:
Vedlegg
5.jpg
5.jpg (25.7 kiB) Vist 3481 ganger
4.jpg
4.jpg (34.15 kiB) Vist 3481 ganger
3.jpg
3.jpg (29.78 kiB) Vist 3481 ganger
2.jpg
2.jpg (24.12 kiB) Vist 3481 ganger
1.jpg
1.jpg (40.58 kiB) Vist 2844 ganger

#65555  av Remi

mer kommer !
Vedlegg
10.jpg
10.jpg (28.47 kiB) Vist 3480 ganger
9.jpg
9.jpg (29.66 kiB) Vist 3480 ganger
8.jpg
8.jpg (28.09 kiB) Vist 3480 ganger
7.jpg
7.jpg (25.61 kiB) Vist 3480 ganger
6.jpg
6.jpg (33.42 kiB) Vist 3480 ganger

#65556  av Remi

siste !
Vedlegg
11.jpg
11.jpg (31.51 kiB) Vist 3479 ganger

#65571  av Tor

Ikke verst Remi, blei bra med stifte metode ser du :) Synn at jeg sovna av da jeg skulle komme ned å se på hattehylle mekkinga di :)

#65578  av Remi

hehehe... vi får finne på noe anna og mekke. e jo en gammel bil trenger litt arbeid :)

#65589  av angrykid

Jeg er fornøyd med arbeidet mitt på den treplata, med tanke på at jeg brukte handsag for å få ut svingen mot vinduet.. hehe :D

hvem sier at stikksag er guds gave til hobbysnekkeren?

#65608  av bose

angrykid skrev:hvem sier at stikksag er guds gave til hobbysnekkeren?
jeg

#65615  av Remi

[quote="angrykid"]Jeg er fornøyd med arbeidet mitt på den treplata, med tanke på at jeg brukte handsag for å få ut svingen mot vinduet.. hehe :D

hvem sier at stikksag er guds gave til hobbysnekkeren?[/quote

Du va jo flink "klappe på rompa"

#65679  av angrykid

Nå vet jeg at du ikke har dårlig syn, men tror du ikke rompa mi er litt feil i forhold til hva du burde forholde deg til?

Tror ikke du hadde blitt så glad om en kar på 2.50 hadde begynt å legge fingrene sine på deg. :D

#65686  av Remi

angrykid skrev:Nå vet jeg at du ikke har dårlig syn, men tror du ikke rompa mi er litt feil i forhold til hva du burde forholde deg til?

Tror ikke du hadde blitt så glad om en kar på 2.50 hadde begynt å legge fingrene sine på deg. :D
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: