TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min MK1 (endelig bilder(store))

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #65658  av tettwatt

Har endelig fått tatt bilder av puzen og lagt dem inn på pcen, så her er perla mi :wink:
Vedlegg
Mr2edit.jpg
Mr2edit.jpg (285.35 kiB) Vist 1221 ganger
IMG_5971.jpg
IMG_5971.jpg (229.05 kiB) Vist 1225 ganger

#65659  av spkstrp

ante ikke at det fantes så mange fine mk1 i norge. jeg har en teori akkurat når det gjelder dette... og det er at de med fine biler a) joiner dette forumet og b) poster bilder :lol:

#65665  av Ivar

Jeg kjørte denne bilen igår!
Den er ganske fin, men trenger litt småpuss for å bli helt optimal. Felgene er kjempefine. Rødfargen er også ganske fresh fortsatt.

#65739  av Mr2Nyter'n;p

Ganske fin? Synes den ser nyydelig ut for å være en snart 20 år gammel bil jeg.. Så faktisk like fin ut som min :D :D

#65811  av spkstrp

Mr2Nyter'n;p skrev:Ganske fin? Synes den ser nyydelig ut for å være en snart 20 år gammel bil jeg.. Så faktisk like fin ut som min :D :D
My thoughts exactly.... Ikke at min bil er like fin men det andre.... :roll:

#65815  av Mr2Nyter'n;p

spkstrp skrev:
Mr2Nyter'n;p skrev:Ganske fin? Synes den ser nyydelig ut for å være en snart 20 år gammel bil jeg.. Så faktisk like fin ut som min :D :D
My thoughts exactly.... Ikke at min bil er like fin men det andre.... :roll:
Liker bilen din og, jeg :P Alle mr2'er i mitt hjerte, alle mk1'er i min sjel :wink:

#65859  av tettwatt

Jeg er godt fornøyd med bilen, men det man ikke ser på bildene er rust hjulbue venstre bak(skikkelig crispo :!:), rust panser :shock: og lakkskader på fangerne foran og bak.... Pluss at motoren bruker MYE olje og bensin (1l olje pr 250 km, 1-1,5 med benz på mila)...

#65865  av Mr2Nyter'n;p

Jaja.. Litt skal det være, regner med at du får utbedret det etterhvert og dermed redder en fortapt mk1 fra den sikre død :wink:

#65878  av spkstrp

mk1 rulez :P hehe... ta godt vare på den ja, høres egentlig ut som bagateller.. har du sjekket kanalene bak ? mine er/var sundrustet..

#65881  av tettwatt

har vært sveiset på nye kanaler, men det var en skikkelig drittjobb han hadde gjort (ifølge fattern jeg vet ikke :?:). Men nå nærmer vintern seg og, planene er store, vettet lite, og lommeboken uviss.......

#65885  av Anders gullstein

Du mangler den nederste gummilista på fronten også. Ser ut som et pent eksemplar, har noen planer for vinteren på min jeg også. Får se hva økonomien tillater, har akkurat flyttet for meg selv i Hønefoss, så det har gått med mye penger i oppstarten der.