Vel, disse sidene her brukes faktisk frames uten at jeg ser noe vondt i det, men hadde det vært frames med scrollbars og greier så misliker jeg nok det like sterkt som dere
Ellers, skjønner poenget med at tabell-cellene er for høye for 800x600 oppløsning så jeg kan fint redusere det. Ellers skjønner jeg ikke helt hva Goose mener når du sier at boksene bør være like? Altså lik størrelse så er det bare bare at jeg ikke gadd være millimeter korrekt når jeg laget utkastet, om du tenker på like som helt identiske så er det jo et lite poeng at "oppdateringer" skal ha fire-fem historiske rader mens "kungjøringer" bare skal være et stort tekstfelt?
og jeg tenkte for denne gang å prøve uten knapper i menyene, men jeg kan gjerne prøve knapper for den saks skyld. Goose, du tenker da på å legge en bakgrunn slik at menyen ser ut som en knapperad, tenker du på mini-knapper ved siden av teksten eller knapperad slik de nåværende sidene er?
Ellers så er det flott at dere tilbyr hjelp men jeg vil helst unngå det av den enkle grunn at "mange kokker blir fantastisk mye søl".. Jeg forventer heller ikke å tilfredsstille alle med dette, særlig ikke de som forventer seg en super-design av salgbar klasse for jeg er primært ingen webdesigner og har heller ikke noe ønske om å være det. Om noen ønsker ting annerledes er det vel og greit men til syvende og sist er jeg selv som bestemmer hva som fungerer best så lenge det er jeg selv som skal vedlikeholde disse sidene. Sider med konge stilig design kan gjerne være skikkelig rompe å vedlikeholde og da blir det rett og slett ikke aktuellt. Det er sikkert flere av dere som ønsker å gjøre dette selv for å få det slik dere mener det er supert men for å være helt ærlig er det trolig vesentlig lettere for meg å vedlikeholde sider som jeg selv har produsert. Jeg synes det er på tide å tone ned forventingene litt for jeg er ingen webutvikler og jeg synes ikke noen skal forvente seg produksjonskvalitet design på hobbysider.
Vel, skal bruke helgen på å demontere motoren på en Sierra så det skjer ikke så mye med denne saken da. Vi får se hva Goose kommer opp med av forslag og se hva som er en fin ballanse av alle deres meninger.