TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ny supra eier

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #65769  av Andreazz

Go dag!! Da hva det enda en nybakt supra eier inne på forumet.. Har vell hatt bilen litt over en måned nå.. Bilen min er vell ikke helt ukjent blandt dere innbitte Supra eiere, det er jeg som kjøpte gammel biln til Erik på Toyparts.. Er meget fornøyd me bilen, har kun hatt mindre problemer (wastegaten løsnet, krafti tak lekkasje, les: regntid på vestlandet :( ). Har kun hatt tid til å gjøre div. småtteri me den. For å være helt ærlig synes jeg det er litt juks å kjøpe ferdi trimmet bil med mye stasj, men da utbudet av Supraer i Norge er meget magert+ at bilen fantes nærme der jeg bor ble det så jeg handlet, og det er jo alltid rom for forbedringer.. Det er heller ikke å legge sjul på at bilen er hardt brukt, men det virker jo som at disse bilene tåler en del juling 8) Å jeg trur bilen er mer hardkjørt en rævkjørt.. Ikke sant Erik?? Hehehe

Ellers synnes jeg det er greit me et slikt forum, får sikkert bruk for å forhøre meg om noe etter vert!!

Mvh Andreazz

#65776  av tojo

:D Grattis med ny bil og velkommen til forumet. :D
Alltid coolt med nye Supraeiere.Boost on :twisted:
 #65781  av TOYPARTS

Andreazz skrev:Go dag!! Da hva det enda en nybakt supra eier inne på forumet.. Har vell hatt bilen litt over en måned nå.. Bilen min er vell ikke helt ukjent blandt dere innbitte Supra eiere, det er jeg som kjøpte gammel biln til Erik på Toyparts.. Er meget fornøyd me bilen, har kun hatt mindre problemer (wastegaten løsnet, krafti tak lekkasje, les: regntid på vestlandet :( ). Har kun hatt tid til å gjøre div. småtteri me den. For å være helt ærlig synes jeg det er litt juks å kjøpe ferdi trimmet bil med mye stasj, men da utbudet av Supraer i Norge er meget magert+ at bilen fantes nærme der jeg bor ble det så jeg handlet, og det er jo alltid rom for forbedringer.. Det er heller ikke å legge sjul på at bilen er hardt brukt, men det virker jo som at disse bilene tåler en del juling 8) Å jeg trur bilen er mer hardkjørt en rævkjørt.. Ikke sant Erik?? Hehehe

Ellers synnes jeg det er greit me et slikt forum, får sikkert bruk for å forhøre meg om noe etter vert!!

Mvh Andreazz
Hehehe joda er ikke til å legge skjul på at bilen er hardt brukt, men det som forbauser meg med bilen er at jeg aldri har strammet et hjullager, ikke byttet en foring eller noe som helst, er jo mye som har blitt dårlig når det gjelder foringer i bakstilling, men så er det jo noe mer effekt i den bilen enn de er beregnt på, men det blir det jo snart en endring på, når du får på de nye :wink: bra å høre at du er fornøyd iallefall.

MVH Erik

#65784  av Ninjamannen78

Gratulerer med en skikkelig "fresking" :twisted:

#65804  av DannyBoy

Gratulerer ja :wink:

Bilder? :twisted:

#65809  av @lpher

Grattis med grombil ja :) ...bilder ja? :D

@lpher

#65978  av MR2turbo

gratulerer med ny rå bil da :D du må være med på noen cruisinger og sånt til våren, :)

#65981  av vegar85

grattis med supra!!! :roll: :wink:

#65986  av Andreazz

Bli vell cruzing til våren ja :D Supraen går mest sansynlig inn i dvale snart, kan nesten ikke utsette bilen for den saltlaken som er på veiene her om vinteren.. Skal hente meg en stygg Sierra stasjonsvogn til uka, det for bli sladde bil i vinter!!