TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• fikk jeg endelig fart i min st165

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #65825  av sleeper

:D
Var ute og testet bilen min litt i dag... (etter mye ombygninger)
har ikke fått mappet den helt enda men testet den litt.... ifølge loggen på autronicen min så brukte jeg 5,2 sec på 0-100 med orginal clutch...(trur ikke den holder lenge....)
på 0.9bar, stock blokk, og 10-1 i air fuel....(noe som er veldig rikt!)

trur dette blir bra når jeg får ordnet opp i alle små prob som jeg har funnet.....
og skrudd opp trykket til 1.5 kg... :D 8)

#65839  av CelicaTurbo

hehe.. artig det gitt.. hvilken turbo er det du har brukt igjen?

#65890  av sleeper

Bruker en t34.... leverer luft til gode 420hk.... :D

men må få meg en større kjøler montert... (har en st205 kjøler liggende som jeg ikke har mont enda...)
bruker nå st165 kjøleren med vann pumpa fra en st205...hadde 67grader insugstemp når jeg nådde 200.....

#65900  av GT4 CS

Sprek doning du har da, har klokket min cs til 6,8sek fra 0 til 100. Så din er sinnsykt mye kjappere. Raser ifra s4 osv du nå hehe. Vil nokk få en del mer moment og noen hester ekstra med bedre ic på ja. Man kan jo risikere clutch burnout da om du enda har orginal clutchen i :D

#65910  av Kjelliken

:shock: wow det er ikke små saker jeg har klokket min til 6.7 med 1.3 i trykk på karlosen.. men den er jo ikke oppe i de på første og andre da.. :shock: :wink:

#65930  av sleeper

hehe... trur det blir bra når jeg får fiksa resten... :D
mye små ting som ikke stemmer helt enda....

men nå brukte jeg kun 1 og 2 gir når jeg testet dette da....(sperre på 7400 og litt større hjul en normalt så går det... :D )
men jeg har justert sperra til 7200 nå..så nå mangler jeg noen få km for og greie det på 2 gir¨....

noen som har testet på 402m???

Trur jeg må få meg en ny clutch før jeg kan teste det på en stripe med bra grep....(noen som vet sånn ca hva en ny org cluch tåler???)