TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Carina "GTR" :)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #67058  av Maverick

Jeg har en Carina hvor de originale grøftelysene er fjernet, og ei leppe foran med to "hull" i på hver side. Det jeg lurer på er om jeg skal sette inn en form for "netting" foran i grillen, samt i hullene for å tette disse. Hva tror dere? Har trua på at det kan bli tøft :)

#67104  av gfc

Hvorfor ikke bare sette inn de orginale grøftelysene? Jeg mener at
Carina E er som skapt for å ha grøftlys.

Det med netting i mellom de lysene er noe jeg har tenkt på å.
Men jeg vil gjerne se det på en annen bil før jeg gjør noe.

Mener å ha sett en Carina i nærheten her med netting i de "hullene" på leppen, det var faktisk ganske pent. Skal se om jeg ser den å se litt mer nøye på hva han har gjort.

#67105  av Maverick

Hvorfor ikke bare sette inn de orginale grøftelysene? Jeg mener at
Carina E er som skapt for å ha grøftlys.
Det tar jeg meg ikke råd til da de forrige grøftlysene var fjernet av forrige eier. (God knows why!!) Å sette inn to grøftlys til 3 lapper synes jeg er drøyt, selv om det er pent.

Men netting koster ikke mange hundrelappene, og jeg tror det blir kult å se på. Skal ihvertfall prøve :)

#67106  av gfc

Er ikke grøftelys på min eller. Men fyller år om ikke så lenge, får se om det blir da. :D
Men netting koster ikke mange hundrelappene,
og jeg tror det blir kult å se på. Skal ihvertfall prøve
Ta en del bilder da..

#67313  av celicat23

Ikke ødlegg stakkars carina'en med netting der. er like smakfult som en diger alu vinge på bagasje luka.

#68220  av skody

Jeg stemmer for sort, passelig finmasket netting HVIS du monterer og fører en dertil egnet slange type støvsuger, (eksos)forvarme-slange til forgasser/luftinntak fra gitteret og i retning av bremseskivene!