TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Litt om oss selv.... (Hva vi gjør og hvor vi bor) :-)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#6733  av Dalan

Heisann!

Henrik Dalan her, bor i Elverum, 84-modell.
Driver så smått og forbereder meg til Sivilingeniør-studiet i Kommunikasjonsteknologi på NTNU, så jeg blir snart å finne i Trondheim :)
Kjører for tiden en 1990 MR2 Turbo, som dessverre er til salgs pga studiene..
Sist redigert av Dalan den 28 sep 2006 21:21, redigert 2 ganger totalt.
 #6737  av Bildilla

Jeg er vist blitt gammel i denne gjengen ja. 1967 modell.
Jeg holder også på med gamlere Toyota Modeller:
Disse skal på veien når de blir 30 år.
73 Carina, 74 Carina, 75 Celica Cupe, 77 Celica Liftback, 77 Celica Cupe. Jeg har også noen andre merker, men jeg tør ikke nevne dem her.

Jeg bor på Melhus, 2 mil sør for Trondheim.
Jobber som fotograf + att jeg holder på med http://www.bildilla.com

Drømmer om en Supra!!!!!!
Men en MR2 MKII hadde heller ikke skadet!

#6738  av Christian

Hallo, Christian Aasberg her, har hatt MR2 siden feb 2000.
Jobber som elektriker i Uvdal, i alle fall et års tid til, før jeg kommer nedover til mer sentrale strøk :)
Bilen er en sort 91mod som begynner å komme seg, men det mangler fortsatt noe :wink:

EDIT : Kom til verden i 78, så jeg er nok midt på...
Sist redigert av Christian den 10 mar 2003 21:02, redigert 1 gang totalt.

#6750  av jumbo

Og hva ligger i "mer sentrale strøk?" Sånn som i "Kongsberg"? :shock:

Faen, får lete etter nytt sted å bo... :roll:

#6757  av Christian

Hehe, slipper nok det :wink:
Må bare dilte etter der hvor dama får seg jobb....samma for meg, bare jeg har tilgang på stort mekke verksted.
Det er en forutsetning for at jeg skal flytte noe sted :twisted:

#6763  av jumbo

Hehe. La det bli i nærheten da, så jeg kan snylte :D

#6765  av st185_viking

-Jostein Lønning
-1979mod
-Bur i Tysver lika utforbi Haugesund
-Jobbe i IKM-testing som operatør/mekaniker(utdanna landbruksmekaniker)
-Kjøpte meg celica-turbo 90" i januar iår. :roll:

#6816  av MR2turbo

st185_viking: Hei! Har ikke sett bilen din, morro hvis du hadde lagt ut et bilde eller to.. Hvis du mailer dem til Kristian med et ord eller to så legger han det ut under eiere ;)
 #7354  av daggy

Dag Stenberg, 82 modell

Jobb: Selvstendig næringsdrivende - driver et nettsted.
Bil: 90' MR2mk2 GTI, enten blå eller grønn (litt avhengig av lyset). Bilen befinner seg for tiden på sykehuset for å rette opp noen skader som var på fronten da jeg kjøpte den...
Kjøpte bilen etter at jeg fikk igjen lappen i vinter. Sluttet å kjøre på teite ninjaer som stjeler lappen/livet til folk.

#7390  av CS

Heisann!

Christian Skaug, 82 modell

Bor i Rælingen utafor Lillestrøm. (Bor i Tønsberg i uka)

Jobber som lærling på medisinsktekniskk avdeling ved Tønsberg sykehus.
Er ferdig der om 3-4 uker. Har ikke funnet meg jobb etter det, så det blir litt lastebil kjøring foreløpig.

Har en 87 modell MR2 som jeg kjøpte i oktober 2002.
Har tenkt å lakkere og modifisere den litt til sommeren.

#7521  av PwRmAd

Hepp, min tur 8)

Christian Lund
Oppvokst i Bergen, emigrert til Malta (lita øy utenfor Sicilia), har bodd der siste 3 årene.
Jobber i Brasil for FMC Kongsberg Subsea, har flott tittel og dritt kjedelig jobb. Billig øl, og masse fine damer her, det hjelper jo på litt.

Har hatt bil og sykkel dilla (mani i følge hønemor) siden jeg kunne gå, har bygget og modifisert biler og sykkler så lenge jeg kan huske.

Hjemme i stallen står det foreløpig en halvferdig mr2 91mod, med genIII motor, med masse annet snop.
En Yamaha XJR1200
og når jeg kommer hjem så står den en flunkende ny Kawasaki Z1000 og venter på meg.. (gleder meg som en unge til å leke med den...)

Blir fæla busy i april, må ha bilen lakket til jeg reiser igjen i mai (sorry, ingen japsetreff i mai på meg, men jeg lover å komme oppover en tur på sommeren), Max power kommer en tur til Malta, så jeg håper å være klar så kompisen min tar den med på den foto shootingen.

Noen som har sydenferie-planer til Malta, så si fra, det er en kanon plass om sommeren!!!

#7528  av chris

ct20b skrev: Noen som har sydenferie-planer til Malta, så si fra, det er en kanon plass om sommeren!!!
Har du overnattingssted tilgjengelig da? Jeg og damen skal på sydenferie en eller annen gang i sommer, men vet ikke hvor eller når. bare at vi skal :D

#7569  av Qvakk

-sein 82modell , med modifisert CPU og større lagringsplass.
- utvikler meg i .NET plattform , Smartcard og ellers i Nettverksadministrasjoner i forskjellige miljøer ,
- Gjør ikke en dritt , og har for lite penger til å eie noe som helst .
- har kjæreste med sansen for Saab Aero 9-5 ( som jeg prøver å forhekse slik at hun kjøper en Toyota ( det er hun som har pengene) )
- er på vei til å starte ett nytt liv i Bergen fra April\Mai mnd, og SØKER JOBB <--- , ja hjelp han gulingen med jobb , stakar ...

-- en japse skal alltid kjøre en japsebil , og har blitt endel forhekset av MR2MK1 , gjerne med kompressor og en liten AMD XP2600+ innbygget med Vannkjøling ... :lol: :lol:
-Lager forskjellige hjemmesider i forskjellige språk
ellers vandrer jeg rundt i husets ekstrabil , en Corolla DX med 4 gir og null balanse på hjula , og 80 er maks fart :( :(

------
2+2=4 +4 =8 +8 = 16 + 16= 32

#7570  av Qvakk

jeg glemte .. :\

Født i Vietnam , oppvokst i Drammen , bodd tre år i Tønsberg og bor nå i Drammen og flytter snarest til Bergen ...

#7600  av CelicaTurbo

hva er grunnen til å flytte til Bergen da?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 23