TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Italiensk design.. Toyota volta kommer til lillestrøm

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#67684  av sindrejl

kennethx skrev:Alle som drar der er PÅLAGT å ta en SHITLOAD med bilder, inni, utenpå, under oppå, bak forran all around, panarama, zoom, whatever!!!

We want pics!!!!!!!! :shock: :shock: :shock: :shock:
og video ;)

#67720  av Kebab gud

mest inni og av motoren ... må jo se om de har dekket den med plast eller om de har croma delene :P

#67880  av chris

Kebab gud skrev:desuten .. den har et "Drive by wire" system .. tenk hva som skjer om "strømmen" går .. (grøss)
mange biler har hatt drive by wire gasspedal i mange mange år, har ALDRI hørt om noen tilfeller der dette har svikta..

#67925  av Kebab gud

på gassen ja .. men her er det hele jævla shitten .. rettet og hele ..
skal vedde på at det ikke funker med tenninga av!.. og da kan dere bare tenke dere ..
du kjører oppi fjella .. ligger litt fort på svingete veier...
også kommer u bortri tenninga eller en feil eller no..
Poff .. du har INGEN kontroll over bilen ..ikke gass ikke brems ikke styring .. INGEN!..
og hele det 3 seters systemet .. virket ubehaglig..

#67956  av spkstrp

kommer du borti tenningen kan vell konsekvensene være ganske store med en vanlig bil også... ratt lås... bråbrems... etc.. har aldri skjedd meg i alle fall :)

#67977  av @lpher

Kebab gud skrev:på gassen ja .. men her er det hele jævla shitten .. rettet og hele ..
skal vedde på at det ikke funker med tenninga av!.. og da kan dere bare tenke dere ..
du kjører oppi fjella .. ligger litt fort på svingete veier...
også kommer u bortri tenninga eller en feil eller no..
Poff .. du har INGEN kontroll over bilen ..ikke gass ikke brems ikke styring .. INGEN!..
og hele det 3 seters systemet .. virket ubehaglig..
LOL :D Må du gi deg... :D Du må huske på at disse bilene skal selges i USA....landet der alle produkter sikres på alle bauger og kanter av produsenten....slik at det ikke skal GÅ ANN å ødelegge seg med det...for ellers så risikerer produsenten å bli sued sønder og sammen :D So...scanarioet du setter opp her....wont happen! :D Trust me on this :D

Jeg kan vel se for meg at folk sa mye det samme da ABS kom også....for ikke å snakke om da bremsekraftforsterkeren kom på markedet...Fy! Det kunne jo gå i stykker jo! :D Backup systems....thats what its called nowadays...so...have no fear :D

@lpher

#67978  av @lpher

chris skrev:mange biler har hatt drive by wire gasspedal i mange mange år, har ALDRI hørt om noen tilfeller der dette har svikta..
Inkludert mkIV Supra...kun JDM riktignok :D

@lpher

#67990  av Kebab gud

hvis ryktene er sanne så skal ikke Volta selges i statene ..
(så langt har alle ryktene sagt at den kommer til salgs i europa før jul)
:P

men hvis den i det heletatt kommer så kommer den garrantert til amerikaneren også :P
hadde bare vert fedt om det ikke gjorde det...
ønsker at ryktene er ekte :P

#68050  av @lpher

Kebab gud skrev:hvis ryktene er sanne så skal ikke Volta selges i statene ..
(så langt har alle ryktene sagt at den kommer til salgs i europa før jul)
:P

men hvis den i det heletatt kommer så kommer den garrantert til amerikaneren også :P
hadde bare vert fedt om det ikke gjorde det...
ønsker at ryktene er ekte :P
Take it from me...har nemlig vært ute en vinterdag før....tro ikke på alt du leser på internett... :)

Jeg for min del....skal tro det...den dagen jeg får se det :D

@lpher

#68110  av Vipern

æ skal nu ihvertfall stå klar utenfor døra til Toyota Harstad når dem åpner, den dagen Volta kommer på markede.
Skrape sammen alle tomflaskene, selge alt av klær, alt av møbler, frem me pappeska og tømme hver eneste krone i banken, pluss belåne huset som jeg ikke har til langt over pipa. Den bilen SKAL jeg ha.

#68284  av lexusmann

OM jeg skal på Autofilmessa!!!!! :lol: You bet!!!!OG det skal bli tatt en masse bilder!!!!Jeg reiser onsdan, noen andre ts-ogn'er dere må gi dere til kjenne!!!Skal desverre ikke ha med meg bilen, da, litt langt å kjøre fra Karmøy til Lillestrøm.....Snakes :lol:

#68344  av @lpher

Fikk gratisbilletter i dag...men har egentlig ikke anledning...kjipe greier gitt :)

@lpher

#68387  av CelicaGT

Reiser fredag, så det blir lørdag og søndag på messa.. Camraet er med, og minnekortet er tomt når eg kjem, fullt når eg reiser :-)

#68398  av jumbo

Satser paa en tur til helga jeg og... bare haape jeg har bilen igang innen det :D

#68521  av vegar85

jeg drar dit enten lørdag el søndag. håper på mye gromme biler.