TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ett siste treff i bergen for i Ã¥r før vinteren slÃ¥r til..

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #67228  av Kjelliken

:D hva med ett siste møte i bergen før vinteren slår til. I dag var saltebilen ute på tur og jeg skulle ha kjøpt meg en bil nr to. ser ikke ut til at det blir i år nei, så carlosen får nok holde ut en vinter til.
hva med ett møte på søndag i byen en plass ANYONE???
:roll:

#67236  av CelicaTurbo

hm.. skal på haloweenfest på lørdag så det vil vel egentlig avhenge av formen dagen derpå tenker jeg..

#67294  av GT4 CS

Ta det neste helg da :D Skal 90% sikkert til bergen og hente en audi s2 da. Kjører selvfølgelig staselig carlos oppover :D

#67298  av Mr2 Mk2

er alltid klar vettu :)

#67363  av Amund

hmm, er egentlig opptatt på søndag. men kanskje eg får tak i en sjåfør på grom bilen før skiltene blir levert inn? hehe. må bli i noelunde tid på søndag da.. tidligere enn vanlig for min del..

#67854  av Kjelliken

:shock: liten aktivitet her ser jeg hva med neste søndag???

#67893  av CelicaTurbo

jeg tror gjerne det.. jeg er litt usikker på morgendagen og hva som skjer da..

#68017  av Kjelliken

:D da sier vi søndag 7 nov er ikke sikker på at jeg kan men det bør da ikke hindre dere andre å gjøre dette.. kan være jeg skal jobbe.. :wink:

#68089  av GT4 CS

Kommer en søring om alt klaffer slik :D

#68425  av Levin GT

Kor stiller vi på Søndag då?

#68447  av CelicaTurbo

jeg antar det blir på Bontelabo eller parkeringen på andre siden av veien der.

#68928  av Kjelliken

:? Ser nok ut til at jeg får fri på søndag så da kommer jeg også noen som har en ønske tid å komme der på??? som kristian sier her blir det ved bontelabo lett og se hviss en kjører forbi der hvor danskebåten og englands båten gårifra.. :wink:

#69437  av Kjelliken

:? finner dette mistenkelig at ingen har kommet med forslag til klokkeslett enda er vel ingen her som liker fotball vel og skal se cup finale??? :shock:'

Ser nok ut til at de fleste her i bergen har gått inn for vinterdvale allerede... jeg skal no ut og få på mine vinter dekk etter det er jeg klar til å ta en tur inn til sentrum hvist flere kommer??? :roll:

SER NOK UT TIL AT DET BLIR DØDT LØP DENNE HELGEN OGSÅ VI FÅR TA DET EN ANNEN GANG!! :x

#69479  av kennethx

Heia Brann! :)

Ser ut som folk er gått i vinterdvale ja?