TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Oppvarmede speil

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #68168  av Gjertsen

Non her som vet om oppvarmede speil er ekstra utstyr?
Vet at på Hiacen på jobben så må man sette på varmen i bakvinduet for å få varme i speila. gjelder dette Celicane våres også? Tenkte på Gt4/CS.
Non som har sjekka pris på speil med varme isåfall om det ikke er orginalt?
stadigvekk endel dogg og drit på speila.

#68170  av Tor

Jeg vet iallefall ikke om det finnes til CS. Jeg har elektrisk justeringa av speila, har alle det eller er det ekstra utstyr?

#68172  av tojo

Er nok standard det! Elektrisk justering og oppvarming. :D på CSen

#68174  av Gjertsen

tojo skrev:Er nok standard det! Elektrisk justering og oppvarming. :D på CSen
Ã…H?
mine blir jo ikke klare (speila) kanskje jeg må ta på den varmegreia til bakruta da?!

#68179  av sindrejl

ja.. du må ha på varmen til bakruta ;) Jeg har derimot ikke oppvarmede speil på mr2'en og det irriterer meg! :(

#68184  av Gjertsen

sindrejl skrev:ja.. du må ha på varmen til bakruta ;) Jeg har derimot ikke oppvarmede speil på mr2'en og det irriterer meg! :(
Da forklarer det alt..
Dum og idiotisk løsning syns jeg! burdte heller vært en termostat som slo av varmen automatisk når den var oppvarmet nok.... *GRR*

#68186  av Tor

Da har jeg oppvarmede speil også :) Ikke verst.

#68189  av vegar85

dette skal jeg prøve i morgen vist det er noe is da.

#68208  av Tor

Skal prøve dette jeg også, selv om jeg ikke er fan av bruk av varmetrådene i bakruta.

#68213  av Oas

noen som hvet om det er det på t23, i annonsen stod det at det var det, skal teste i morra , det var i vertfall ikke noen egen knapp for det

#68221  av @lpher

Celica ST182 og ST185 har oppvarmede speil påkobla sammen med bakruta ja :) ..as does the mkIV Supra :)

@lpher

#68222  av @lpher

Oas skrev:noen som hvet om det er det på t23, i annonsen stod det at det var det, skal teste i morra , det var i vertfall ikke noen egen knapp for det
Egen knapp har det nok aldri vært.... :)

@lpher

#68259  av celicat23

Oas skrev:noen som hvet om det er det på t23, i annonsen stod det at det var det, skal teste i morra , det var i vertfall ikke noen egen knapp for det
Det er det. Slår seg på sammen med bakruta.

Savner varmetråd i frontruta, som jeg hadde på carina e'n min. Var praktisk...

#68276  av Ã¸xseth

Celica st182 gt har oppvarma speil. De kan du bruke.

#68282  av Oas

a fikk testa i dag, det funka :D