TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kuleste styling kit til mr2 :D

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#68738  av Master

Når vi først er inne på smaken sin om bodykit så må jeg vel få lov å si min? :roll: :lol: Litt andre sideskjørt på den der og... "maahh!" nydelig :)
Vedlegg
lee_border.jpg
lee_border.jpg (62.61 kiB) Vist 186 ganger

#68744  av MR2Espen

tojo skrev:Angående den røde veilside`n som var til salgs ifjor,er det den som kom til Norge i 2000. I så tilfelle var jeg også inne på tanken å kjøpe den.
Men da i 2000.
Noen her som vet hvor i landet denne befinner seg :?: .(hvis den er i landet da!)
Hmm tror faktisk han hadde satt på detta sjøl. så ihvertfall veldig bra ut.denna var borte ved Valdres ett sted.
var en rød på autodb for en liten tid tilbake, den med sølvdekor på siden(tror jeg), eiern er på forumet her, kan være den kanskje? om den ikke var den samme som jeg så på(med litt upgrades)

#68747  av tojo

Den jeg snakker om var i Autobørsen uke 35-2000.
I annonsen stod det:
1992 Toyota MR2 Veilside. 151000km,meget spesiell bil! Er ombygd til Veilside. Utstyr++++. Pris ant. kr 180000,-
Selger hadde Oslo nr. 22 9* ** **.

#68765  av Raze_r

er det meg du mener?
denne bilen`?
er gammelt bilde da, har gjort litt med den nå (som å sette på gitter i grill, anlegg osv....)
Vedlegg
Bilde 074.jpg
Bilde 074.jpg (548.98 kiB) Vist 162 ganger

#68766  av Raze_r

hmm...
Vedlegg
arne einars bil.jpg
arne einars bil.jpg (13.26 kiB) Vist 837 ganger

#68769  av Raze_r

forresten glemte å si det ....
JA veilside er finest :P 8)
neida... der er så mye som er rått på mr2 atte syntes det nesten ikke går ann å si hvem styling som er den fineste.... :!:

#68771  av chris

Kaminari er det peneste til mr2 mk2, synes nå JEG :)

#68772  av MR2Espen

chris skrev:Kaminari er det peneste til mr2 mk2, synes nå JEG :)
Bilder? 8)

#68773  av chris

MR2Espen skrev:
chris skrev:Kaminari er det peneste til mr2 mk2, synes nå JEG :)
Bilder? 8)
Bilde

Bilde

Bilde

#68779  av Mr2Nyter'n;p

Litt mer diskret det kaminari kittet... Me like.. Synes et stylingkitt skal fremheve bilens linjer, ikke skjule... :wink:

#68780  av chris

Mr2Nyter'n;p skrev:Litt mer diskret det kaminari kittet... Me like.. Synes et stylingkitt skal fremheve bilens linjer, ikke skjule... :wink:
derfor jeg liker kaminari så godt.. det fremhever linjene, ikke prøver å endre på de eller skjule som du sier. Det er diskret, samtidig som det er rått :)

#68793  av jumbo

Takler ikke den horisontale stripe i fronten (lik original mr2-front), ellers ser det jo greit ut :D

#68812  av tojo

Raze_r hvis din bil ikke hadde Triabel og i tillegg hadde splittfelger så er det nok samme bilen ja.
Hvor lenge har du hatt den? Vet med sikkerhet at den bilen jeg snakker om ble solgt i Oslo 2000.

#68830  av KuHrOn_RaCeR

Hva slags bodykit er det master har lagt ut bilde av (lee border)

Synes den var drit fet og funderer på samma kit..

Plis svar.....

#68841  av sw20

Det er Bomex som er best Det er Bomex Som er bra! SÃ¥ det er Bomex Lars Erik vil ha!
tra lalala lala! :lol: ¨
Vedlegg
tuning30.jpg
tuning30.jpg (25.79 kiB) Vist 795 ganger
tuning03.jpg
tuning03.jpg (40.19 kiB) Vist 795 ganger
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7