TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Endelig MR2 :)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #69112  av espenk

Var og så på en MR2 MK1 på mandag, og falt pladask med en gang ;)
Hadde vært på utkikk etter en prosjektbil ei god stund, helt til jeg kom over dette eksemplaret.
Er en stor skade bak etter at eieren før han jeg kjøpte bilen av, klarte å rygge inn i etellerannet og bulke den skikkelig.. vil ikke akkurat si bulke, for det er mye verre enn som så. (Det var et kvinnfolk som klarte det, utrolig nok? :P)
Fikk med masse deler, og det blir mye å gjøre utover i vinter, er ikke bare bare å rette opp skaden.
Bilen er en '86 modell, late spec (prod. i desember tror jeg det var). Er importert og førstegangsreg. i 86 i Norge, så null avgifter hvis jeg føler for å sette i en kraftigere motor senere en gang ;)
Anyway, skal hente bilen i morgen, så da kommer det masse bilder og mer info ;)
(Skal prøve å få sindre til å posere i englekostymet foran bila :D - http://www.ts-ogn.no/phpBB2/files/redig1.jpg :twisted::lol: )

#69116  av jumbo

Grattis med ny bil! :D
 #69293  av FireWalk

espenk skrev: vil ikke akkurat si bulke, for det er mye verre enn som så. (Det var et kvinnfolk som klarte det, utrolig nok? :P)
er det så utrolig da? :wink: 90% av ulykkene til kvinnfolk skjer jo under rygging ;) så da kan du vel være 90% sikker på at han snakker sant når han sier at det var et kvinnfolk som gjorde det :lol:

#69360  av espenk

Takk takk :)

FireWalk: Du har rett i det ja :lol:

Skal slenge opp noen bilder i morgen, har ikke hatt tid til å ta noen ennå :?

#69392  av @lpher

Cool :D Grattis med grom-bil ja :D Har bilen gått i trondheim tidligere eller?

@lpher

#69704  av espenk

Takker gutter :D
Håper å få den med på et treff snart, før hele bakdelen kuttes av :lol:

@lpher: Tviler på det, har gått på vestlandet ca. et år før jeg kjøpte den nå, men før det så vet jeg ikke helt.

#69984  av espenk

Hehe, i dag fikk jeg halt meg opp av senga og tatt noen bilder :)
Vedlegg
4.jpg
4.jpg (76.32 kiB) Vist 208 ganger
Mye å gjøre her ja
Mye å gjøre her ja
3.jpg (100.51 kiB) Vist 205 ganger
2.jpg
2.jpg (63.13 kiB) Vist 210 ganger
1.jpg
1.jpg (63.95 kiB) Vist 205 ganger