TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sotingstilm foliatek

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #67722  av sw20

Syns det blei bra e!

skal rive av på sidene.. blei litt for mørk, skal ha på en lysere der! 8)
Vedlegg
DSCN0832.JPG
DSCN0832.JPG (209.62 kiB) Vist 320 ganger

#67729  av vegar85

hadde så mørkt jeg å, men ble stoppet av onkelblå. :evil:

#67732  av sw20

den er igrunn veldig lys fra innsida... men den ser jo heilt svart ut fra utsida... 8)

:shock: veldig fornøyd fa innsida men syns ikkje det e fint med heilt svarte vindu.. derfor kommer det ny og lysere snart... :roll:

#67739  av Toye

Ble dritfint! 8)
Men... var det vanskelig å få sotfilmen bra på den bua bakruta? :shock:

#67752  av Tor

Mine vindu var også sota men fjerna det ganske kjapt, liker bilen mest strøken jeg. Syntes det er for ungdomsstil over soting av rutene. Var en kompis av meg som sa " Må du sote rutene dine bak for og skjule de stygge passasjerene dine" Men ble bra på din bil. Det er vanskelig og sote bakruter eller ruter som er ovale, må klippe foilien opp å mindre strimler da.

#67862  av sw20

det var ikkje vanskelig å legge foliatek filmen...

brukte bare ie lang (heil remse) på bakvinduet som e kutta lit litt før e satte den in..

dei vanskeligaste rutene var faktisk t taket...
dei bua begge veier.. men litt varme gjorde susen...

er enig med deg tor... derfor skal e ha på en film på sidene som er mye lysere..

den skal liksom kunne vere mulig å se inn fra utsida meina e...

(san at e får sole me litt i glansen av bilen når e kjøre...) 8)

skal ta noen bilder litt nermere i dag! :D

#68126  av Tor

Jeg vet at den filmer som er på 24% skal være ganske pen på bilen. Da syntes jeg det er pent når den ikke blir så sort at sotingen blir sett før bilen din :) Sleng opp noen bilder når du er ferdig da.

#68644  av Blueman

vis du soter sån 24% som du sier er d lov da ? :P eller har du ikke lov i d helletat å sote framrutan ?

#68649  av Tor

Det er kun lov og sote siderutene bak sist jeg sjekket med biltylsynet. Men og tone alle rutene på bilen er lov vist det følger med godkjente papirer.

#68798  av sw20

jeg har gokjennings papir...

men vil ha det lysere fordi 8)

ser litt billlig ut med så mørk... åsså e det ingen som ser den fine dama mi! :D

#68873  av Tor

Godt poeng ja, en litt lett toning er pent, mange som kjører med ruter som ser ut til at de er lakka med sprayboks.

#69538  av cameleon

Hva kostet den foliatec filmen? Hvor mange ruller gikk det med, og hva betalte du totalt for alt? :)

#69746  av sw20

det gjekk med to ruller...
pga størrelsen på vindua og formen...

bestilte ny fra tyskland i dag!
20% soting.... grå..men med en anelse bronse efekt fra innsida.... tror det blir bra....

#69856  av PwRmAd

Pickupen min er grå 20% foran, bak husker jeg ikke. Funker fint det, men litt dårlig utsyn når det er mørkt og regner (og trangt :? )

Sotingen ser lik ut foran og bak sett forfra og siden, men du ser det lett hvis du kikker igjenom bilen.
Vedlegg
ChriZ7.jpg
ChriZ7.jpg (38.86 kiB) Vist 528 ganger

#69857  av Remi

sw20 skrev:det gjekk med to ruller...
pga størrelsen på vindua og formen...

bestilte ny fra tyskland i dag!
20% soting.... grå..men med en anelse bronse efekt fra innsida.... tror det blir bra....
Kor du bestilte fra?