TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• V8 RA28

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #69032  av tojo

Toyota Celica LB 2000 GT, Typ RA28 1977mod.
- 5,7 Liter (350 ci) V8,
- Felger/dekk - front 6x15- 195/45 ZR 15,bak 12x15 - 345/35 ZR 15.

:shock: :D :twisted:

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

#69038  av Gjertsen

var morsom front, men ræva var grufull.. litt mindre dim på dekk og litt mere senking hadde gjort seg. krenga for mye sånn som jeg så det!
men STOR motor da!

#69099  av Tor

Av en eller anna grunn tenker jeg Am-Car nå? Bah :)

#69240  av @lpher

Heavens! :D Artig :D

@lpher

#69467  av Tor

Merkelig bil, men fint at noen tar vare på de gamle Toytoaen :)

#69528  av lexusmann

Joda, arti ide, men syns også det ble for mye "amcar".....Men bevares.... :?

#69530  av Tor

Få mindre dekk, senk den litt bake og få eksos anlegget helt bak så er den sikkert ok.

#69535  av GT4 CS

Men du og du og ,dette spinner godt ser det ut som :D Lengter etter en lokal grill og komme sidelengs inn forran de lokale heltene med denne bilen. Fikk flashback fra min ungdomstid på årnes nå assa med tanken på hva denne bilen ser ut til og kunne gjøre 8)

#69555  av Gjertsen

GT4 CS skrev:Men du og du og ,dette spinner godt ser det ut som :D Lengter etter en lokal grill og komme sidelengs inn forran de lokale heltene med denne bilen. Fikk flashback fra min ungdomstid på årnes nå assa med tanken på hva denne bilen ser ut til og kunne gjøre 8)
Ungdomstid? Ja for du er jo såååååååå gammal :lol:

EEEHM :roll: hehe

#69600  av Ã¸xseth

rått med v8 i i bilen, hadde aldri fått det godkjent her i norge.
gt4 sc bare glømm alt det der med alderen og lev på dine små lyster å fantasier om en herlig, røykfull 90 graders drift rundt hjørnet på den lokale pølsebua/bensinstasjonen. alder en ingen hindring vet du........

#69603  av GT4 CS

Hehe, jeg lever i min egen lille verden og har det helt topp :D En real røykfull sladd forran grillen gleder mangt et hjerte :D Volvo 240 med V8 og rammeskakke asconar b, det var tider det 8)
Men de er der enda hehe.......
Bare ikke så lett og se bestandig

#69619  av Ã¸xseth

He he stemme. det er fremdeles mangen av de gamle slitte rånebilene på vegene 8)
ascona b er fremdeles populære her hjemme

#69620  av GT4 CS

Er en og annen her på romerike og, men desverre er mange så strøkne at de ikke bruker de til og brenne gummi med. Men det er helt klart stil over de bila. Og de få gangene man ser en slik bil i ustabil sladd med en sjåfør med røyken i munnvika og baksetet fult av fjortisser. Da gråter jeg en gledens tåre. Hører zz topp på flatt jern ut av den hjemme mekka takluka da de kjører forbi :D

#69626  av Ã¸xseth

ofte sånn..
de som går her hjemme er ganske fine de også, men de fleste er trimma, irmischer styling og med 13 toms ats felger.
de drar med seg en viss sjarm når de passerer deg langs vegen eller kommer sidelengs gjennom rundkjøringa

#69628  av GT4 CS

Må nesten alltid legge oppi en prillare general til jeg da. På en måte litt synd den fast and furios trenden har tatt sånn av, var mange potensielle rånebiler av den gamle skolen som ble jordebiler da. Men sånn er det bare