TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• crome potter....

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #69711  av saftisme

hvor kan jeg få kjøpt Crome potter som går rett ut, så rett opp :) så de står opp bak bilen på en måte?

#69715  av Tor

Er det DTM potter du tenker på?

#69794  av sindrejl

er sikkert dtm.. sånn dærre vann-målere/-oppsamlere

#69795  av Blueman

Noen som vet om noen jeg kan sende inn ting å tang å få de croma ? :P hva noe sånt koster feks å crome fælgan ? :p

#69797  av tojo

Prøv her :wink: :
http://www.overflate.no/bedrifter/Elekt ... obring.asp
Eneste jeg kjenner "litt" til er Rosenborg krom og nikkel, leverte noe dit for en god stund siden.(var bare smådetaljer,til en Dodge Charger som jeg har stående).

#69821  av Tor

DTM samler vann ja, ikke er de noe pene heller, og som oftes er de skeivmontert på en Opel Calibra eller en BMW

#69945  av ST205RR

Tor skrev: som oftes er de skeivmontert på en Opel Calibra eller en BMW

:mrgreen:

#70436  av Restyle

De fleste høykvalitets DTM Potter slipper jo ut vannet da - i alle fall de vi har i butikken her!!

#71305  av chris

Restyle skrev:De fleste høykvalitets DTM Potter slipper jo ut vannet da - i alle fall de vi har i butikken her!!
Er det ikke kjekt at eksosen kommer ut bak også da, og ikke ut små dreneringshull på undersiden? :P

#71312  av Restyle

Hmm. På min potte kom det ingen luft ut av dreneringshullet.. Og har ikke hørt noen kunder kommentere det heller!

#71313  av chris

Restyle skrev:Hmm. På min potte kom det ingen luft ut av dreneringshullet.. Og har ikke hørt noen kunder kommentere det heller!
Nei,håpet jo ikke det, var mest ment som en liten spøk ;)