TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• HJELP! ;)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #69961  av chimp

Forrige uke eller noe sånt så leste jeg gjennom nesten alt på denne siden, og jeg fant en fyr som hadde lagt ut en url til hvite/klare blinkere til frontfangeren til rundt 50 dollar. Dette er veldig billig, siden de ofte koster 80-90 dollar. Så er det noen som kan hjelpe meg? Jeg må sjekke ut dette igjen, så hvis han som feks la ut denne url'n kanskje kan legge den ut her igjen, så hadde det vært knall..
Er til MR2 MKII forresten. ;) Håper på svar altså!

#69972  av chimp

1800 kr? Er ikke det litt dyrt? På ebay selges de for 800-900 kroner. Ikke at jeg er en jævla gjerrigknark, men nesten 2000 kroner for dem er litt dyrt for min smak ;)

#69974  av Dalan

chimp skrev:1800 kr? Er ikke det litt dyrt? På ebay selges de for 800-900 kroner. Ikke at jeg er en jævla gjerrigknark, men nesten 2000 kroner for dem er litt dyrt for min smak ;)
Nede i 1300,- nå ;) Mine er (forhåpentligvis) på vei fra de nå :)
Bestiller du fra USA, får du egentlig med parklys da..?
De koster jo godt over 2000,- originalt fra Toyota da..
Men de er jo et "must" å ha så 8)
Som ei jeg kjenner sa: "Jåla jåla, rattata" :P

#70033  av Master

søk etter "mr2 clear" på http://www.ebay.com så finner du "diamond cut" blinklys. De er ikke hvite som toyota sine originale, men blanke! synes det er penere jeg, personlig. Så er bare et lite tips så de som ikke liker det må ikke bli forbanna! koster ca 70 dollar + frakt på kanskje 30 dollar + evt toll på det hele 156 kr + tollgebyr. Well, totalt 950 kr ca ferdig levert på døra di. Du får kjøpt blanke sideblinkers oxo.
Vedlegg
TY91M2-0620BLX.jpg
TY91M2-0620BLX.jpg (36.69 kiB) Vist 570 ganger

#70046  av chimp

Jeg vet at ebay selger de diamond cut lyktene til rundt 100 dollar for de og frakten. Men det var en her inne som hadde satt opp en url til de diamond cut lyktene til rundt 50 dollar hvis jeg ikke husker helt feil. ;)

#70058  av Master

vel.. disse: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... ename=WDVW er ca 70 dollar. synes ikke 20 dollar er verdt å bry seg med å lete etter når de er så billige :lol: 50 dollar ferdig levert høres mystisk billig ut

#70180  av Dalan

Jeg fikk mine fra Stylingservice i går, de var ikke hvite, men blanke, de skulle være de originale Toyota-lysene.. Ikke vet jeg om de skulle være sånn, eller om det var en mix-up, men det dr..er jeg i, ble kjempefornøyd så!
Har en liten mistanke om at de er Diamond Cut, naboen sine hvite lys er mye mer matte så..
Men men :)

Legg ut bilde av bilen din med dine på da Chris, så får jeg se om de er de samme..? :)

#70186  av sindrejl

hmm tror nok det er diamond cut vi selger.. med org oransje lys :P Ble helt rått bra :)

#70188  av Dalan

sindrejl skrev:hmm tror nok det er diamond cut vi selger.. med org oransje lys :P Ble helt rått bra :)
Hehe, ja usjameg, det fulgte med ORANSJE pærer :shock:
Brukte bare ledningene og pærene og pæreholderne fra de forrige jeg, utrolig hva som passer med hjelp av en avbiter.. 8)
SÃ¥ da ble det gul-hvitt lys av blinkerne i tillegg, snasent :D
Skrev til Veilside at jeg skulle ha de originale Toyota-lysene men, det var egentlig fordi jeg trodde disse her ikke hadde park-lys.. ;)

...men hvor man får tak i disse til 50$, det vet jeg ikke... :oops: :lol: