TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Eksos Mr2 Mk2 GTi!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #69986  av EilertseN

INGEN som har et orginalt eksos anlegg til min mr2 mk2 GTi ? trenger det raskt.

#70036  av Master

Det kan jeg love deg at det er noen som har... :) førstemann til mølla! :lol:

#70040  av erling

Jeg har, men tenkte å beholde den selv i tilfelle krig. Men det er sikkert flere som har ja. :)

#70093  av EilertseN

Hm.. har bare et "baneanlegg" på nå vettu,strøk med GLANS på DB testen på biltilsynet. Ingen som kan hjelpe en MR2 eier i nød ? PLz :P

#70098  av jumbo

Jeg har jo teknisk sett et anlegg jeg nettopp plukka ut av bilen min liggende, men i likhet med Erling har jeg egentlig tenkt aa beholde det selv for sikkerhets skyld...

Men om du desperat trenger et anlegg for aa faa bilen gjennom godkjenning, og som du ikke trenger aa beholde i all fremtid, kunne vi kanskje fikse en "laaneavtale"? :D

#70110  av EilertseN

ja,må ha bilen godkjent iløpet av denne mnd. såe viss jeg ikke får tak i et anlegg så kan vi jo det :)

INGEN SOM HAR ?

#70114  av jumbo

Si fra om du ikke finner et du kan kjoepe. Kan godt sende det oppover til deg, dersom du betaler frakten :P Men vil ha det igjen naar du har faatt den gjennom godkjenning, nettopp fordi jeg kan trenge det i samme sammenheng selv :wink:

#70126  av EilertseN

hehe, seff betaler jeg frakt,det var snilt ! :P hyggelig kar du :lol:

#70144  av jumbo

Hehe, bare hyggelig :) Trenger jo (forhaapentligvis) ikke anlegget selv paa lang lang tid :)

#70266  av EilertseN

hehe,får vi håpe!men nå er saken biff!fikk tak i et..Takk uansett :)

#70288  av jumbo

Supert! Lykke til

#70375  av Stian

jeg har liggende....Selges billig.

#70981  av Tor

Litt kjipt og måtte bytte anlegg for og få den EU ok da.

#71004  av jumbo

Et bytte annethvert år er vel knapt noe stort problem imot å ha god eksos resten av tiden :)

Verre for enkelte andre, som må bytte komplett motor og lykter dersom jeg havner i kontroll :D

Sjekket forresten avgiftene for godkjenning for min del i går... med 2 års fradrag er jeg helt (!) nede i 67000,- .... jippi