TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• klistremerke?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #69230  av lexusmann

Heisan!
Ville bare spørre de som driver dette forumet om det går an å få tak i et ts-ogn klistremerke, sånn som Chris har på sin Mr2 mk2? Ev. pris?

#69305  av CelicaTurbo

info på linken gjengitt ovenfor ja.. jeg har merker i sølvgrå, koksgrå, blanke sorte og chrome (koster noe mer) inne. Ingen speilvendte merker inne. ;)

#69656  av lexusmann

Det var slike ja....Et i chrome hadde vært knall, tror jeg.....I og med at vogna er svart, mener jeg.....Speilvendte merker??????Må være for spesielt interresserte, vel :? Hvis jeg sier et i chrome, og sender noen kroner(pris?) på nettbank, er vel det bra?

#69658  av jumbo

Speilvendte = for klistring på innsiden av ruta :wink:

#69805  av sindrejl

50spenn pr chrome :) inkl frakt såvidt jeg husket

#69954  av lexusmann

Greit, jeg bestiller et i chrome, og slenger i vei 50 spenn på nettbanken...Syns ett holder i massevis, er ikke fan av å tapetsere bilen heller...Er medlem av tcsn også, med tilhørende stort klistremerke oppe i bakruta....Blir sikkert knall :D

#69956  av lexusmann

Kunne du celicaturbo gitt et vink om leveringstid? Hadde vært flott...På forhånd takk :)

#69958  av lexusmann

Har du adressen min?
Hvis ikke, er den Kjetil Skådel,boks 46,4297 Skudeneshavn.
OK :?:

#70215  av CelicaTurbo

har ikke vært pålogget på noen dager men jeg ser du skrev dette i går.. jeg antar jeg får melding fra nettbanken i løpet av dagen så jeg sender merket til deg i morgen, torsdag ;)

#70236  av lexusmann

Flotte greier, mister!!!!

#71650  av lexusmann

celicaturbo, ville bare spørre om det er lenge siden du sendte det klistremerket, har ikke fått det enda...

#71701  av MR2turbo

lexusmann skrev:celicaturbo, ville bare spørre om det er lenge siden du sendte det klistremerket, har ikke fått det enda...
Bare ett lite tips ;) Best å sende sånne spm. på "PM" da får han melding og du er sikker på at han leser det ;)