TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kuleste styling kit til mr2 :D

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#70592  av jumbo

Vel, lakken bidrar vel en del på inntrykket også i akkurat dette tilfellet :wink:

#70595  av saftisme

jumbo skrev:Vel, lakken bidrar vel en del på inntrykket også i akkurat dette tilfellet :wink:
hehe, Evig negative jumbo :D

#70601  av jumbo

Hmm? Mente det positivt jeg :P Dvs at lakken bidrar til å gjøre helhetsinntrykket, ikke bare stylingen... Mente ikke dermed at ikke stylingen var fin :P

Samme gjelder kommetaren i tråden din... Håpet smiley'en var stor nok til å gjøre ironien klar :D

#70610  av Morten

KK-ma70 skrev:Er ikke så ille denne heller :D
Du mente den gule bak regner jeg med :mrgreen:

Seriøst, Jan-Erik sin er den desidert finest styla MK3 jeg vet om!

#70614  av saftisme

jumbo skrev:Hmm? Mente det positivt jeg :P Dvs at lakken bidrar til å gjøre helhetsinntrykket, ikke bare stylingen... Mente ikke dermed at ikke stylingen var fin :P

Samme gjelder kommetaren i tråden din... Håpet smiley'en var stor nok til å gjøre ironien klar :D
Hehe. joa. Ble ikke fornærma eller noe sånn. messom

#70620  av tojo

AeZ_ skrev:Syns denne trd stylinga er helt konge:
http://www.home.no/joerndavid
TRD kittet er desidert noe av det mest stilfulle som er å få kjøpt til MR2 etter min mening.
Bilde

OBS! for ikke å snakke om denne :wink: tror eieren er Norsk :D
Har hørt snakk om at eieren er her på forumet :? haha
Megarå lækker bil:
Bilde

#70795  av jumbo

Ja, er Markus sin det... by far den fineste mkII'en i Norge etter min mening

#70797  av cameleon

jumbo skrev:Ja, er Markus sin det... by far den fineste mkII'en i Norge etter min mening
Ã… se bilen til markus live er en opplevelse uten like. Flotteste eksemplaret av en mk2 jeg noen sinne har sett. :wink: Rett og slett ubeskrivelig...

#71324  av chris

jumbo skrev:Ja, er Markus sin det... by far den fineste mkII'en i Norge etter min mening
enig. jeg har kjørt den også, mange siklende blikk langs veien ja ;)

#71513  av Ivar

Min personlige mening er at ting skal se fabrikklaget ut. Minst mulig dill, og rene og pene linjer.

Greedy er virkelig flinke til å lage styling, både når det kommer til kvalitet og utseende. Den svarte med kromfelgene som lå her er også rimelig lekker.
Veilside er oppkast.

#71638  av Moriquendi

Hva syns folket om de her da?
Bilde

Bilde

#71641  av cameleon

Det øverst har vært på top tre lista mi over de styggeste kittene til mk2 gjennom tidene. aaaaalt for mye kanter. Tar til takke med kaminari, border eller bomex når det gjelder styling til mr2. Ex de tre nevnte så er bilen penest orginal.

Det nederste trd-kittet er tøft. men er nok det kittet til mk2 som trengs mest arbeid for å montere :wink:

#71647  av Ã¸xseth

Så så så... dere må ikke få markus helt i skyene.... han blir bare så overlegen å sjølgoe, ingen bra kombinasjon :mrgreen:

#71673  av mr.two

Do-luck kitet er helt forferdelig, har sett bilder av en på svenske toyota forumet som har det...

Sideskjørtene på den sorte Border bilen er Greddy, og felgene heter
SSR Decolte og er utgått.

Den røde Greddy bilen er kjempefin, og ja det er bare en leppe, men er den org. front fangeren så stygg da ? Synes det blir meget fin jeg med den leppe mod'en. Felgene gjør nok sitt de også.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7