TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • bra bass i mr2 mk2... for en som er lang i beina...

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #69554  av sw20
 
lurer bare på om noen har erfaringer meg frontsett med eller uten egen forsterker.... lurer på eit fokal 6,5... til 25oo..
han sa e ikkje trengte forsterker til dette for cd spilleren min var bra nokk....?????? :?: :?:

det er en pioneer 7600 deh mp3

noen som veit hvordan eg for inn nye skjerm sparere på denne.....

takk for all hjelp!

har ikkje mye peiling på sterio...
 #69747  av @lpher
 
sw20 skrev: lurer bare på om noen har erfaringer meg frontsett med eller uten egen forsterker....
Shure..what'r you luring about then? :D
sw20 skrev:
lurer på eit fokal 6,5... til 25oo..
Ah...ikke de jeg har mest kjennskap til men har hørt mye bra om dem...
sw20 skrev:
han sa e ikkje trengte forsterker til dette for cd spilleren min var bra nokk....?????? :?: :?:
Det blir på kanten itilfellet :) Om det frontsettet er såpass bra som de sier...så vil det nok helst ha 'littegranne' mer pulver enn det Pioneer spillern kan levere :) MEN...det vil fungere greit nok uansett skulle jeg tro...du må bare være forsiktig intil du lærer deg hva de tåler :)
sw20 skrev:
det er en pioneer 7600 deh mp3
Ikke dum spiller det....ihvertfall ikke forsterkermessig :)
sw20 skrev:
noen som veit hvordan eg for inn nye skjerm sparere på denne.....
Skal visstnok fungerer å brenne og 'laste inn' sine egne snutter...men det er ikke noe jeg personlig har prøvd dessverre :)
sw20 skrev:
takk for all hjelp!

har ikkje mye peiling på sterio...

Vi må alle sammen begynne en plass :)

@lpher

 #70326  av Johnny_Bravo
 
det var mange svar på et lite spørsmål det :) tror ikke han trenkte å spørre mer der nei :lol:

 #70539  av @lpher
 
Johnny_Bravo skrev:det var mange svar på et lite spørsmål det :) tror ikke han trenkte å spørre mer der nei :lol:
Hihihi :D Det hender seg jeg glimter til vettu :D

@lpher

 #70922  av sw20
 
men hvor skal e begynne.......? :D