TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Da kommer vinteren!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#70235  av Anders gullstein

Motor over drivhjula vettu :wink:

#70983  av Tor

4WD er vel det som er mest morro om vinteren etter min mening, Gøy og komme sideveis ut av kryssene med en ok axx i tilegg. Det klarer du ikke med RWD. )

#71010  av Mr2Nyter'n;p

Klarer det helt greit jeg :) Kjører på brukbart ekstreme vinterdekk med 12,7mm dypt spor i, så dem griper godt tak må jeg si... Atpåtil motoren over drivhjulene, så gir man gass, setter jo bilen seg på ræva og DA henger det :wink: Synes jeg da :lol: Holder ihvertfall følge med diverse quattroer oppå her.. :D

#71014  av Mr2Nyter'n;p

Klarer det helt greit jeg :) Kjører på brukbart ekstreme vinterdekk med 12,7mm dypt spor i, så dem griper godt tak må jeg si... Atpåtil motoren over drivhjulene, så gir man gass, setter jo bilen seg på ræva og DA henger det :wink: Synes jeg da :lol: Holder ihvertfall følge med diverse quattroer oppå her.. :D

#71024  av Neemi

Jeg satte min inn for vinteren i går, og gråter mine tapre tårer.
Savnet allerede....følelsen av å sette seg inn i den lille vinterfislebilen kan liksom ikke sammenliknes med noe.

Er fersk mr2-sjåfør så tør ikke å prøve meg på glatta i vinter tror jeg.
Var enklere å kjøre bilen enn jeg forventet, men har til gjengjeld en syk respekt for bilen siden jeg er forholdsvis fersk enda ;)