TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• vinter.....

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #71700  av sw20

tror dåkke an frys???

har så dårlig samvittighet! ligge faktisk våken om nettene! :cry:
Vedlegg
DSCN0916.JPG
DSCN0916.JPG (95.19 kiB) Vist 199 ganger
DSCN0915.JPG
DSCN0915.JPG (99.53 kiB) Vist 201 ganger

#71706  av Master

Snøplog :mrgreen: Jeg blir å vurdere å kjøpe meg en 2000kroners vinterbil når jeg skal ha meg mr2turbo. kan ikke utsette gullet for slike omstendigheter :shock: I så fall skal det være garasje og full defa osv osv :)

#71718  av FireWalk

Ren tortur å utsette bilen for sånt.. første jeg skal gjøre når jeg er deg Lars Erik, er å gi deg en real ørefik! :lol:

Jeg er iallefall glad gullet mitt nå i skrivende stund står i en varm oppvarmet garasje (privat parkeringshus) sammen med 6-7 andre biler... der har den faktisk 3 store parkeringsplasser helt for seg selv, med en fin sånn "duk" over seg så den ikke skal bli utsatt for selv det minste støvkorn! :P Der står bilen nå i ca 15 graders varme og koooooser seg og venter på våren skal komme. ja da kan den smile bredt og tenke på alle kompisene sin som har fått skikkelig juling av salt og snø og vær og vind og ikke minst IS om vinteren.. :P

#71732  av sindrejl

FireWalk skrev:Ren tortur å utsette bilen for sånt.. første jeg skal gjøre når jeg er deg Lars Erik, er å gi deg en real ørefik! :lol:

Jeg er iallefall glad gullet mitt nå i skrivende stund står i en varm oppvarmet garasje (privat parkeringshus) sammen med 6-7 andre biler... der har den faktisk 3 store parkeringsplasser helt for seg selv, med en fin sånn "duk" over seg så den ikke skal bli utsatt for selv det minste støvkorn! :P Der står bilen nå i ca 15 graders varme og koooooser seg og venter på våren skal komme. ja da kan den smile bredt og tenke på alle kompisene sin som har fått skikkelig juling av salt og snø og vær og vind og ikke minst IS om vinteren.. :P
værste julingen 2'ern min får i vinter er vel egentlig pga humpete isvei.. demperene spretter jo som bare juling stakkarene.

#71735  av Remi

snakk om og tørke seg i ræva me mr2n :lol:

Neida så ille er det vell ikke, ka me og kontakte kommunen og høre om dem trenger brøyteplog? :D garasje er vell best! ta heller buss om vintern ;)

#71760  av Dont_Panic

BUSS???!!! torturerer heller mr2n enn meg selv hele vintern jeg hvertfall. dessuten er det gøy å styre med gassen framfor rattet :D
er vel sunnere for bilen å være kald hele vintern enn å kjøre ut og inn av oppvarma garasje.
Sist redigert av Dont_Panic den 18 nov 2004 14:12, redigert 1 gang totalt.

#71771  av chris

Buss er for de uten førerkort og fattige studentjævler.

Skal ordne meg med full DEFA warmup pakke jeg nå ;)

#71799  av sindrejl

chris skrev:Buss er for de uten førerkort og fattige studentjævler.

Skal ordne meg med full DEFA warmup pakke jeg nå ;)
haha ja :D Alle som sitter på bussen peker på deg når du kommer inn og man kan SE dem tenker "fattig studentjævel" :D

#71871  av sw20

nei... det blir jo som å sette bort dama fordi ho bare e fin i bikini.....
har no tektylert an og alt no!

viktig å kjøre fint til an blir varm da!

til neste år skal e ha meg hi lux! med 32" hjul! og vinsj
og fire feite hella lys på en stor veltebøye bak i kassa!!!!!!!!!!!!! :twisted:

Da blir det (KOM VINTER KOM HER SKAL DU MOTSTANDS DYKTIG BIL FINNE) bare for å vri på eit anna ordtak! :wink:

#71873  av angrykid

Tja, har du 200 000 pluss å legge i en hilux da? :D Dem er jo ikke akkurat billige, og i hvertfall ikke med det utstyret du skal ha på.. hehe :D

Men jepp, jeg er helt klar for en hilux arctic truck jeg og. Dem er UBER! :D

#71892  av sw20

Skriv ut salgsoppgave

Annonseselgere ikke ønsket!

Bil: Toyota
Ã…rsmodell: 1992
Reg.nr.: CE55877
Drivstoff: Diesel
Gir: Manuelt gir
Antall dører: 2
Antall seter: 2
KM: 114000
Pris: 125.000,-
Farge: Hvit
Utstyr:
Alu.felger (sommer), Hengerfeste, 2 Hjulsett, 4X4, Servostyring, Motorvarmer, Alu.felger (vinter), Radio RDS CD spiller,

--------------------------------------------------------------------------------

Selgers beskrivelse av bil
bilen har seks ekstralys, kufanger, veltebøyle , store sommerdekk, nye vinterdekk og felger. Den er 100% rustfri. meget bra stand..
Vedlegg
602749-bilde3-bilde027.jpg
602749-bilde3-bilde027.jpg (18.82 kiB) Vist 588 ganger
602749-bilde2-bilde024.jpg
602749-bilde2-bilde024.jpg (21.56 kiB) Vist 588 ganger
602749-bilde1-bilde025.jpg
602749-bilde1-bilde025.jpg (21.28 kiB) Vist 588 ganger

#71903  av Magne

Syns det er så fint når snøen er hvit jeg! Ikke grå/svart som noen steder der jeg bor! Liker ikke at den forurensede svarte snøen kommer på bilen min! :evil:

#71917  av Raze_r

ikke klag på studenter!!!!! :D
er faktisk det selv....
men kjører mr2 da :P

#71933  av Remi

Æ e å klar for Hilux artic truck. trur det blir konge. :D

#71949  av Tor

Hilux er en genial bil, men Artic Truks er blitt en trend da. Folk skjønner at har i nord er det 4WD som gjelder på vinteren.