Problemet med en fet og 4WD med veldig bra fremkommelighet er at du i likhet med bakhjuls- og forhjulsdrevne biler, også kjører disse til grensa, og litt til. Og når du har kjørt deg skikkelig fast med en 4WD, ja da kan du bare koke opp vann til kakaoen, ta frem appelsina og vente på våren. Fordi da står du der, og ingen andre kommer dit du er.
Jeg leka meg med snøscooter i skytefeltet på Eggemoen en vinterkveld, kjørte litt i BV-løypa, og etterhvert som vi kom oppover i løypa, syntes jeg at jeg så bilspor i stedet for BV-spor. Og ganske riktig, oppi bakken der BV'en sliter med å komme opp, der sto det en Patrol med 35" dekk på skrå oppi den bratteste bakken! Etter litt lirking og luring, kom han seg ned igjen, og fikk snudd og kjørt tilbake til sivilisasjonen igjen, men steike, hadde han kjørt seg fast der, hadde det kun vært BV eller større beltekjøretøyer med vinsj som kunne redda han...
Ble veldig imponert over Patrol da gitt... 2,8 TD-motor.
Kai Magne
2000 Lexus IS 200
x - 2001 Celica T-Sport
x - 1997 Celica AT200
x - 1999 Corolla
---
Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one.