TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Forskjellige mk1 motorer.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#72432  av Mr2Nyter'n;p

Amund skrev:
Mr2Nyter'n;p skrev:Men... På den 91mod motoren jeg får sitter det en annen ecu.. Som er ment til den motoren.. Uten Tvis...Re-mappa ecu eller hva det sto.. Så da er det store spørsmålet.. Hvordan vil da 91mod motoren gå med ecu og ledningsnett fra min 86mod bil? Ser ikke helt at det skal fungere prikkfritt...
skal ikke vere noe problem... har vert borti verre ting på min egen :wink:

komplett koblingsskjema ligger på lur :wink:
Ohh... Så ikke innlegget ditt jeg.. Betryggende å høre.. Stoler på deg :D

#72492  av Amund

Anders gullstein skrev: Men synes å ha hørt noe styr med lykter og slikt som har noe kretser gjennom hjernen på MR2'n. Hvis ikke, er det vel bare å skifte. Uansett så er det arbeid som er utenfor mitt felt.
lyktene har ikke en krets gjennom hjernen på mr2'en. de har jo ingenting der å gjøre... eneste som jeg kan tenke på, er viften i motorrommet som er koblet til sin egen lille hjerne...

#72511  av Mr2Nyter'n;p

Hmm... Aldri opplevd at den vifta i motor-rommet har gått jeg... :)

#72512  av Amund

Den kommer stort sett bare på når det er veldig varmt i været, og du har kjørt hardt.. Min hadde perioder da den gikk rimeligt konstant.. :wink:

Noe den for øvrigt gjør nå også... Av helt andre grunner selfølgeli. :twisted:

#72514  av Mr2Nyter'n;p

Ahh... Det forklarer det hele... Ikke fått kjørt no særlig hardt med bilen min jeg pga oljeforbruket.. Hmm... Den vifta skal få snurre godt snart selv om det er kaldt fremover... :P :P

#72562  av Anders gullstein

Amund skrev:
Anders gullstein skrev: Men synes å ha hørt noe styr med lykter og slikt som har noe kretser gjennom hjernen på MR2'n. Hvis ikke, er det vel bare å skifte. Uansett så er det arbeid som er utenfor mitt felt.
lyktene har ikke en krets gjennom hjernen på mr2'en. de har jo ingenting der å gjøre... eneste som jeg kan tenke på, er viften i motorrommet som er koblet til sin egen lille hjerne...
Er bare noe jeg har hørt. Fant heller ingen logikk i det.

Veldig stillegående vifter på MR2'n, så kan hende den har gått uten at en har lagt merke til det. Bare de lange kanalene kjølevæska har nød til å ta for å komme til og fra radiator er da nedkjølende :roll:

#72612  av TOYPARTS

DET ER TVIS PÃ… DEN NYE MOTORERN SOM DU FÃ…R NÃ…, DET VI MÃ… BYTTE ER TENNIGSDELER, SPJELDHUS OG DYSER.
GÃ…R SOM EN LEK DETTE HER

#72621  av Mr2Nyter'n;p

TOYPARTS skrev:DET ER TVIS PÃ… DEN NYE MOTORERN SOM DU FÃ…R NÃ…, DET VI MÃ… BYTTE ER TENNIGSDELER, SPJELDHUS OG DYSER.
GÃ…R SOM EN LEK DETTE HER
Perfekt! :D