TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MR2 service

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #73029  av EilertseN

Ja da har jeg holdt på i 6 timer med mr2`en idag.. flott å gå på skole å kunne stelle med den samtidig ;)

Fikk sveiset\kuttet katalysator erstatter,nye fester til tåkelykter,festet skilt.overhalt caliper framme v.side og generell service (olje,filter,)skjekket bremseveske osv...fikk gjort mye idag.

I tillegg gått igjenom bilen får å se hva som er på tide å bytte,dempere er ganske gåen,caliperne bak trenger seg en overhaling (bestilt repp sett).bremseskivene + klosser holder ut vintern..

#73032  av jumbo

Hmm, mekker du et tåkelysfeste til meg også? Fikk ødelagt det ene i fjor vinter da en rabiat golf syncro presset meg av veien :P

#73033  av EilertseN

Hehe.. ble det knekt rett av ? eller ?

#73048  av jumbo

Neida, hadde bare en tur i brøytekanten, men den var hardere enn jeg håpet (men uansett bløtere enn en golf) instinktet tilsier å unngå kollisjon selv om det helt klart hadde vært golfen sin skyld.

Ene lykta peker svakt oppover, og akkurat for mye til at jeg bruke dem i trafikk, blender folk som bare det. Skal fikses etterhvert, men lite med tid om dagen

#73051  av Erlend

Eilertsen, hva studerer du siden du kan holde på med MR2en i skoletida? Høres konge ut da :)

#73064  av EilertseN

Går VK1 kjøretøy,så det er sisteåret før lærlingtid som bilmekaniker.. Trur for førstegang jeg gleder meg til å gå på skolen.. ;)

#73117  av Remi

i breivika ja. :D brukte og møte på dæ om morran der jah :D

#73124  av EilertseN

hehe.. stemmer nokk det ja .. :)

#73195  av Tor

Ligg enda standar gjengen der borte og lode? De har kveldsvakta i kassa på Rimi så de er i Breivika og ser på damer i deres nye Impreza turbo som mamma kauksjonerer for? Holdt på sånn i fjord iallefall.

#73217  av EilertseN

Nesten ! :) bortsett fra at de kjører gamle audier ! :) med 2.0l på 115hk hehe