TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Skvettlapper

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #71198  av Tor

Jeg var inne på http://www.sommertreff.no og surfet litt, kom over denne GT4en med ganske pene skvettlapper. (Dette er ikke noen CS)
Vedlegg
IMG_1055.jpg
IMG_1055.jpg (26.91 kiB) Vist 1508 ganger

#71260  av kaimagne

Skulle gjerne hatt noen diskre skvettlapper til min T-Sport, ellers tror jeg at lakken på dørene på siden får kjørt seg...

Noen som har tips til butikker/selgere av slikt?

#71261  av Dalan

Det er vel bare at skvettlappene er lakkert..?
GÃ¥r en knall-gul Celica her med gule skvettlapper..

#71284  av Ã¸xseth

Jeg trur st 182 gt hadde de skvettlappene originalt

#71358  av Tor

De er iallefall ikke orginal på ST185 og de på bilde er lakka ja.

#71810  av Hugo

kaimagne skrev:Skulle gjerne hatt noen diskre skvettlapper til min T-Sport, ellers tror jeg at lakken på dørene på siden får kjørt seg...

Det er en sølvgrå t-sport i stavanger med fine skvettlapper i bilens farge. Så bra ut :D Skal høre med toyota stavanger om de vet om noe

#71951  av Tor

Skvettlapper er ikke oppskryt, men du må være storkar for og kjøpe orginale skvettlapper. Søstra mi kjøpte til en Mibi Cooper 1.6 2003 mod, 1700 kr for 4 små lapper :) Det er ran det.

#72011  av funkes

Skal man først ha skvettlapper skal man ha skvettlapper...mener jeg :)
Skikkelig rallystuk...Slike som er lakkert i bilens farve osv synes jeg ikke er like fett :)

#72100  av Tor

Er noe eget med rallystuk ja, men er liksom ikke noen som drar en gateregga GT4 ut på en grusvei og drar noen sladder da. Er ikke så snilt med klutsj eller lakk :)

#73129  av kaimagne

Ikke for å skremme en viss Bodø-væring med rød ST205 her på forumet, men jeg vet om en som har gjort det. :)
Men han hadde til gjengjeld DIGRE skvettlapper da, som Bodøværingen sikkert er klar over.
En av skvettlappene ble liggende igjen på plena hjemme i Trøndelag, da han rygga mot, og etterpå over brøytekanten...

Irriterer meg fortsatt at jeg ikke fikk prøve bilen mens han hadde den... :x

#73130  av kaimagne

Hugo skrev:
kaimagne skrev:Skulle gjerne hatt noen diskre skvettlapper til min T-Sport, ellers tror jeg at lakken på dørene på siden får kjørt seg...

Det er en sølvgrå t-sport i stavanger med fine skvettlapper i bilens farge. Så bra ut :D Skal høre med toyota stavanger om de vet om noe
Har du funnet ut noe? Har ikke hørt med Toyota her i byen om de kan skaffe meg noe, så hvis du har tid og anledning... :)

Hva heter skvettlapp på engelsk, forresten? :?:

Kai Magne

#73133  av tojo

Skvettlapp på Engelsk er Mud flaps(mud guard - brukes hvis skvettlappen er integrert ). :wink:

#73159  av @lpher

Skvettlapper er standard på ST182 mener jeg å huske ja :)

@lpher

#73190  av Tor

Er det standar på ST185 CS?

#157549  av Peak

Drar igang en gammel tråd jeg.
Var på Toyota å fikk de til å sjekke om de hadde originale skvettlapper til Carlos Sainzen min, å da hadde de bare til foran, og skulle ha 500-600kr for hver side, synes det var drøyt.
Må da vel finnes noen skvettlapper som TRD / TTE eller noe sånt har laget?