TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Koblingsskjema til orginal stereo Celica

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #72115  av @lpher
 
CelicaGT skrev:Skulle hatt koblingsskjema til Celica mk6. Er 8 høgtalara og orginal forsterker.
Hva er det du trenger det til da? :)

@lpher
Sist redigert av @lpher den 24 nov 2004 21:09, redigert 1 gang totalt.

 #73097  av CelicaGT
 
Vil berre finne ut av det lednings kaoset som er bak cd spelern, så røske driten ut og kjøre "vanlig" forsterker på frontsettet + bytte frontsett.....¨'

 #73101  av Remi
 
joa men du trenger fremdeles ikke den tegninga :wink:

 #73142  av Tor
 
Jeg kunne trenge det samme, skal rydde bak stereoen og lurer på hva som ikke trenger være der. Skal mest mulig ut pga at jeg kan ikke fordra musikk :) Er en del ledninger bak der :)

 #73154  av CelicaGT
 
Remi skrev:joa men du trenger fremdeles ikke den tegninga :wink:
Er tydligvis trøtt... E ikkje heilt med på ka du meiner :oops:

 #73157  av tojo
 
Se om dette kan hjelpe dere:
http://www.installdr.com/Harnesses/Toyota-Wiring.pdf
:wink:

Toyota stereo er likt på de fleste modeller, varierer litt avheng av antall høytallere,evnt. forsterker.

For mer stereo se link(OBS er til MR2 MKII)men koblingene er di samme:
se Audio!
http://www.mr2-tech.com/bgb/mechanical/ ... system.htm

 #73255  av Christoffer
 
Om du trenger å røske ledningene ut av spilleren avhenger på hvilken løsning du kjører.

Jeg bruker phono mellom spiller og forsterker, og hopper dermed over hele "ledning ut av spiller" problemet. I andre enden av ledningene som suser ut fra spilleren er det en svær kontakt, så det blir ikke kortslutning der nei.

Vil du allikevel røske ut ledningene for morro skyld er nok multimeter tingen!

Eller så kan det være jeg som er helt blåst siden ingen andre har nevnt denne måten å montere det på.

 #73358  av CelicaGT
 
Skal jo kjøre frontsettet på forsterker, men vil ha vekk alle dei unødvendige ledingane bak spelern. No er i allefall dei 6 høgtalarane framme tilkobla den orginale forsterkern