TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Papirbil!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #73411  av kaimagne

http://www.hf.rim.or.jp/~hirojp/uchide_025.htm

Dette var jo HELT konge!! :D

Opprinnelig funnet på http://p.webring.com/hub?ring=toymods&id=69&go

Kai Magne

#73419  av Tor

Genialt, rart hva folk lager :)

#73421  av DannyBoy

Haha, genialt! :wink:

Finnes det en sånn i Supra MK4 eller Celica MK6 også eller Kai Magne?
Så skal jeg prøve å sette sammen :D

#73431  av Tor

Bare og finne frem papir og saks, du klarer det sikkert :)

#73460  av mr-tho

Etter 2 timers prakk var papir-mr2'en et faktum! :D Fy f... jeg har seriøst for lite å gjøre :oops:
Vedlegg
papir mr2.jpg
papir mr2.jpg (13.85 kiB) Vist 1611 ganger

#73468  av DannyBoy

mr-tho skrev:Etter 2 timers prakk var papir-mr2'en et faktum! :D Fy f... jeg har seriøst for lite å gjøre :oops:
Hehehe, ble ikke så verst den der da :wink: :D

#73472  av jumbo

Ah, du valgte den "feige" one-piece varrienten du :P Sitter og sliter med understell, og 4-delers hjul (!) jeg :mrgreen:

#73474  av mr-tho

jumbo skrev:Ah, du valgte den "feige" one-piece varrienten du :P Sitter og sliter med understell, og 4-delers hjul (!) jeg :mrgreen:
He he, det er vel strikkmotor og på den "tøffe" varianten din kanskje? :twisted:
Legg ut et bilde når prosjektet står klart da, så får vi se... :D Hvis din blir finere skal jeg klippe til litt styling å dæsje på min :wink:

#73480  av spkstrp

genialt.. den der må jeg ordne meg også for å redusere savnet når min forsvinner :cry:

#73519  av jumbo

Bare å velge blant de linkene litt lenger ned på siden Kai linket til.... Der du kan velge farger etc... de består av vinduer/tak, karosseri og understell/3D hjul :P

Ble ikke ferdig i dag, måtte jobbe litt innimellom :shock: men kommer sterkt tilbake.

I morgen kl 0400 drar jeg 14 dager til karibien, så får vente til etter det for min del :D

#73550  av Oas

åå nå skjønner jeg litt treg dt er så kaldt ^^ trorde dere fargela hele bilen og klippe etter det dere så på bilde lol :oops:

#74100  av Tor

Noen som gidder lage en St185 til meg :) Lag et sikkerlig detaljer panser også :) hahaha. Noen som klarer .)