Etter en meget velykket overhaling av både motor og gir må jeg si det var deilig at godbilen endeklig er på hjulene igjen. Ikke noe morsom jobb foresten.
Bilen den starter og går men tomgang...... Det har den ikke noe særlig lyst til. Som alle vet er det jo en bil med en del vakumslanger og selv om man merket noen var det ikke alle jeg fant ut hvor skulle igjen. Bilen dør ut på tomgang akkuratt som om bensintrykket forsvinner rett og slett. Stiller meg grønn til dette. da jeg ikke finner noe littratur om denne vakum oversikten. Jobber jo på Toyota men alt er ikke å finne der heller. Har de fleste bøkene til bilen bestilt fra England men ingen av dem ser ut til å ha denne oversikten. Bilen går ryddig og pent når man gir litt gass og går reint og fint. Er takknemlig for all hjelp jeg kan få. på forhånd takk 
I chilton manualen står det bare grovt forklart med vacumdiagram. Og jeg er mindre fornøyd med 50% av boka
I og med du jobber på toyota regner jeg med du har tatt en diagnosetest, ikke at dette systemet i bilen er så inteligent mener nå jeg da, burde ikke være vacumlekasje mellom luftfilter,turbo,ic og gass spjeld da bilen drar friskt når du kjører, er en "isc valve" i bilen som styrer tomgangen sammen med ecu. Hvor denne sitter husker jeg ikke helt ifarta. Kontrolert tenninga på bilen da? Er det noen forskjel på den ruffsete tomgangen på kald og varm motor? Sikkert mange dumme spm for deg som jobber med toyota, men man vet aldri
