TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• NøkkelbÃ¥nd med Toyota logo og klubens webadresse pÃ¥.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

Er du interessert i nøkkelbånd?

Ja
54
83%
Nei
11
17%

#73662  av DannyBoy

Jeg går også for den første :wink: :D

#73665  av yeah580

Den førtste virker mest fornuftig for meg. 8)

#73670  av CelicaTurbo

logo og navn på nr 1 blir doppelt opp, som egentlig er en fyfy i reklamebransjen (slik som frisører som bruker en saks i logoen er sett på som dårlig logodesign ;) ). Så, jeg går for nr 2, men, har ingen problemer med å like nr 1 heller om det skal være flertall for det, synes egentlig det er liten reell forskjell mellom dem som er av noe særlig betydning ;)

#73671  av mr.two

Helt klart nummer 2. Hvorfor skal det stå Toyota der når man har logoen ? Kan noen forklare meg grunnen til at de vil det ? Er menigsløst, skaper bare mindre plass og ødelegger symmetrien i lenken. Keep it clean.

#73673  av DannyBoy

mr.two skrev:Helt klart nummer 2. Hvorfor skal det stå Toyota der når man har logoen ? Kan noen forklare meg grunnen til at de vil det ? Er menigsløst, skaper bare mindre plass og ødelegger symmetrien i lenken. Keep it clean.
Jeg syntes det var det som så kulest ut - rett og slett.

Er ikke no vits å starte en diskusjon om hvem av dem som er kulest. Si hva du mener, og så får vi se hvilket bånd som vant. Ingen har lik smak uansett. :)

#73717  av mr.two

DannyBoy skrev:
mr.two skrev:Helt klart nummer 2. Hvorfor skal det stå Toyota der når man har logoen ? Kan noen forklare meg grunnen til at de vil det ? Er menigsløst, skaper bare mindre plass og ødelegger symmetrien i lenken. Keep it clean.

Er ikke no vits å starte en diskusjon om hvem av dem som er kulest. Si hva du mener, og så får vi se hvilket bånd som vant. Ingen har lik smak uansett. :)
Design skal alltid diskuteres, tenk hvor mye stygt det hadde vært her i verden hvis alle skulle fått det slik de synes det var pent.

#73801  av EilertseN

mr.two skrev:
DannyBoy skrev:

Design skal alltid diskuteres, tenk hvor mye stygt det hadde vært her i verden hvis alle skulle fått det slik de synes det var pent.
Gidder heller ikke koste en kalori til å overbevise deg hva som er kulest,Nr1 er kulest ferdig med det ! punktum!

#73824  av mr.two

EilertseN skrev:
mr.two skrev:
DannyBoy skrev: Jeg syntes det var det som så kulest ut - rett og slett.

Gidder heller ikke koste en kalori til å overbevise deg hva som er kulest,Nr1 er kulest ferdig med det ! punktum!
Hvorfor er det du sier rett ? Du har ikke evnen til å svare konstruktivt og være åpen for en diskusjon ?

#73825  av DannyBoy

mr.two skrev:
DannyBoy skrev:

Så spørs det da, hvem som skal bedømme hva som er fint/stygt?
Det du syns er fint, syns jeg er stygt. Men detta blir bare tåpelig :P

Du stemte på nr.2, jeg på 1'ern - that's it...

#73847  av bose

makan. samma for meg hvem det blir egentli

#73867  av mr.two

DannyBoy skrev:
mr.two skrev:
DannyBoy skrev: Jeg syntes det var det som så kulest ut - rett og slett.

Ja det har du helt rett i, hver sin smak. Jeg er bare kverrulant av natur.

#73911  av kaimagne

mr.two skrev:
DannyBoy skrev:
mr.two skrev: Design skal alltid diskuteres, tenk hvor mye stygt det hadde vært her i verden hvis alle skulle fått det slik de synes det var pent.

Ja det har du helt rett i, hver sin smak. Jeg er bare kverrulant av natur.
Nei, det er du ikke det... ;)

#73913  av kaimagne

bose skrev:makan. samma for meg hvem det blir egentli
Det har du jo forbløffende rett i, når jeg tenker meg om. Det viktigste er jo å få til ei nøkkelsnor, forskjellen på de to er jo ikke all verden.

Noen ganger er A-lederskap (1) tingen, og ikke gi folkemengden masse alternativer. Tenk deg for et kaos det ville blitt i USA om det hadde vært flere "partier" enn republikanere og demokrater!

(1) A-lederskap -> "Jeg vil, du skal!"

#73937  av chris

ble litt stusselig nå ja..

og det er jo helt utrolig at dere klarer å få til en sånn diskusjon utav dette. Samma for meg hva det blir egentlig, men holder en knapp på den nederste tror jeg..

#73956  av kaimagne

chris skrev:ble litt stusselig nå ja..

og det er jo helt utrolig at dere klarer å få til en sånn diskusjon utav dette. Samma for meg hva det blir egentlig, men holder en knapp på den nederste tror jeg..
*flire* "Samma for meg, bare det blir den nederste..." ;)

Kanskje Goose bare skal trumfe gjennom en bestilling, jeg er sikker på at de forsvinner rimelig kjapt!
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12