TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Cat pÃ¥ ST185CS

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #73753  av Tor

Er det noen an dere som klarer og skaffe ganske nøyaktige innvenidige og utvenidige mål av cat på Tt185CS? Hadde noen klart og skaffe dette samt et bilde tenkte jeg at en ny cat erstatter skulle sveises. Kansje noen av dere også vil ha en?

Hadde vært kult om noen hadde bilde og mål :)

#73757  av GT4 CS

Ikke for og legge meg opp i det assa, men ville heller sveiset en downpipe, lag den på mål eller beste er jo om noen har bilde og eventuelt mål av sin downpipe. Det ville jeg kjøpt av deg :D Kan skaffe utvendige mål og mål på "boltsirkelen" men invendige mål blir værre da jeg har orginal cat liggenes ute. Uff, snart eu kontroll, spent på avgass uten cat, frister ikke skru ute om vinteren om jeg ikke får lånt verksted hehe

#73759  av Remi

Var på eu-kontroll me Carinaen no for 2 uke sia 0 feil :D han fyrn på verkstede skjønte ikke at det va mulig på en så gammel bil :D :D

#73779  av Tor

Remi skrev:Var på eu-kontroll me Carinaen no for 2 uke sia 0 feil :D han fyrn på verkstede skjønte ikke at det va mulig på en så gammel bil :D :D
Øhø? Hvor kommer denne posten inn i mine spm ang mål om Cat på ST185?

#73782  av Tor

GT4CS, jeg tenkte på downpipe ja, ville eliminert en del problemer. Men hadde tenkt og ta det som et mini prosjekt på skolen og sveise en cat erstatter. Det er vel lengden og innvendig dim på begge endene som er det viktigste og vite.

#73791  av ST205RR

Tor skrev:
Remi skrev:Var på eu-kontroll me Carinaen no for 2 uke sia 0 feil :D han fyrn på verkstede skjønte ikke at det va mulig på en så gammel bil :D :D
Øhø? Hvor kommer denne posten inn i mine spm ang mål om Cat på ST185?

:mrgreen:

#73799  av Tor

Tror det er en form for "Jeg vil ha mest mulig poster og komme over alle andre her inne, for det er tøft"

#73800  av kaimagne

Tor skrev:Tror det er en form for "Jeg vil ha mest mulig poster og komme over alle andre her inne, for det er tøft"
Han har i hvertfall slått deg... :mrgreen:

#73818  av Tor

kaimagne skrev:
Tor skrev:Tror det er en form for "Jeg vil ha mest mulig poster og komme over alle andre her inne, for det er tøft"
Han har i hvertfall slått deg... :mrgreen:
Og deg :) Hahahah, men TOPIC folkens da.

#73837  av Tor

GT4CS, hadde vært supert om du kunne skaffe lengden tot og dim i begge endene :)

#73872  av Remi

Tor skrev:Øhø? Hvor kommer denne posten inn i mine spm ang mål om Cat på ST185?
Mobbing på gang her eller :lol: :lol:
Nei saken e jo at æ glemte av en viktig del av innlegge der. men no har æ glemt det så da e vi like langt :roll: :roll: :roll: :lol:

#73878  av GT4 CS

Remi skrev:
Tor skrev:Øhø? Hvor kommer denne posten inn i mine spm ang mål om Cat på ST185?
Mobbing på gang her eller :lol: :lol:
Nei saken e jo at æ glemte av en viktig del av innlegge der. men no har æ glemt det så da e vi like langt :roll: :roll: :roll: :lol:
Altzheimer (eller hvordan det nå skrives) rammer oftere og oftere yngre menn nå en før :lol:

Skal gi deg de måla jeg kan få ut av en hel cat jeg vøtt. Blir altså avstand mellom bolt hull, lengden og tykkelse, skal se om jeg ikke klarer og få målt riktig avstand fra tåppen og ned til hull hvor ene støtte brakketten sitter oxo.

#73975  av Tor

Supert :)

#74499  av Tor

Hva skjer da GT4 CS? Eller er det for kaldt ute ? :) Sender deg en PM jeg.

#74504  av GT4 CS

Har du bilde tlf?? Få addressen din igjen, så lager jeg en skisse av cat´n. Blir håpløst og få målt riktig her, så om du har bilde tlf så sender jeg et bilde eller fler av den og sender deg skisser, mulig jeg har addrssen etter sist. Men send meg en pm du :D
Har rett og slett ikke fått tid til og sett på det enda pga jobben, eh, dårlig unskyldning. Men du vet, er lov og prøve seg :oops: