TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Moder`n kræsja sin Corolla...

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#69859  av Remi

@lpher skrev:Pleier å lavære med de værste glosene angående andre typer biler jeg...men er det en bil man skal holde seg langt unna...så må det være de første årsmodellene av siste/nestsiste utgave av VW Passat (97+)...da de ga ordet "barnesykdom" en HELT NY mening! :D

@lpher
Her har du mann som kan formulere seg :D

#74009  av Tor

Er ikke bestandig like greit og kjøre kasse biler. Gear kassa på VW Caravelle er ikke noe og skryte av da.

#76163  av _speedy

Har det blitt ny bil eller?

#77203  av FalcoN

Det ble en -98mod Passat.....ganske god å kjøre :)
Ser ut som en bra bil :)

#77297  av Goose

En Natzi Brakke... :wink: Sikkert go bil det... :roll:

#77321  av Remi

hehe som alpher skreiv : så må det være de første årsmodellene av siste/nestsiste utgave av VW Passat (97+)...da de ga ordet "barnesykdom" en HELT NY mening! Very Happy

:shock: :shock: :D :D

#77387  av Erlend

Tenk å gå fra Toyota til VW da... :? Foreldrene mine kjøpte seg Passat Diesel etter en stund med div. Mazda/Toyota, og den Passaten var det bare drit med - de endte opp med å påkoste den en del tusen kroner.
Virka som bilen hadde en propp i enderøret, spesielt opp bakker. Og plutselig løsna "proppen", det kom en diger svart sky ut av eksosen, og bilen skjøt fart :P VW-verkstedet hadde den inne 3 ganger, men fant aldri feilen.
Uansett, de solgte den og kjøpte seg Carina E etter en måned.
Ikke et eneste problem med den :) Så nå har de tatt til fornuften og skal aldri ha noe annet enn Toyota :)

#77398  av Goose

Erlend:)

Mamma desverre hadde ikke 30 000 ekstra for å kjøpe en Corolla, så jeg gikk på kompromiss med henne og kjøte en 1,5 år gammel volvo s40.
Fin kone bil. inne oe feil. så ejg mener fremdeles bestemt at Toyota is life, men skla dua ha noe europeisk så kjøp volvo.

#77699  av doffy

Goose skrev:så ejg mener fremdeles bestemt at Toyota is life, men skla dua ha noe europeisk så kjøp volvo.
enig! :D

#95870  av joachimG6

Blitt VW Passat på deg?

Har Passat selv. 1,6 100hk

Positiv
Pen, spesielt med fine felger
Virker solid
Meget god å kjøre!
Bra orginal Stereo

Negativ
Har gått 150.000km nå, nøkker litt når du slipper gassen
El vindu foran ødelagt
Håndtak bak ødelagt, det bare dukker opp nye problemer hele tiden

Så vist dere har tenkt å kjøpe en bil uten utgifter, aldri i livet kjøp passat! Dyre deler er det også.

#97029  av lasserj

hallo alle sammen! jeg har jobbet noen år på en toyota butikk, arbeidsområdet mitt omfatter klargjøring av ny/bruktbiler, hvergang det kommer inn brukte biler har jeg erfart at vw/audi har utrolig mye feil!
alt fra lysbryter, vindushevere, dørhåndtak, sentrallås, luftmengde målere + frostillinger, utallige oljelekarser, så jeg vill tru at det er generelt dårlig kvalitet på vw/audi.

så husk hva folk sier:
har den ikke elektriske feil?, er batteriet flatt.
lekker ikke bilen olje?, har oljen leket ut..

så om det er noen av dere som har vw/audi? kondolerer!!.....

#189955  av nokia4life

Har en A4 1,9 TDI, litt kjøleveske lekkasje skiftet luftmengdemåler (kostet 900,-kr hos mekonomen verksted)

Ellers ingen problemer og til å være 1,9 90 motor, er den jævlig sprek :P

OG den bruker mindre drivstoff enn Starlet'n som var 1,0 :)