TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• prosjekt snart ferdig

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#73296  av TOYPARTS

Quicksilver skrev:mot hans håp om 750 så er det jo "bare" , til sammenligning så bremset den Orange Supran ca600hk på racefuel med mye av det samme oppsette som toyparts her her, Pederns M3 med Supramotor breset bremset 650hk med en Turbonetics T72 turbo (T72 er en del større en en T78 fra garret) på 2 bar og med racefuel og med et ordlig sprut.
Jeg trimmer moderat for å holde pengestrømmen nede, kan jo ikke risikere å gå konken fordi om man trimmer litt for mye :wink:
Hvem har sagt at jeg skel bruke et standerd vanlig T78 kit?? det er jo bare et bilde, og til en opplysning så har de bremst en bil i statene med samme kittet som jeg skal ha, og den fikk 842,6hk i motor, og det burde jo holde

#73314  av jumbo

Skulle gjerne vite / kopiere hvor dere tar penga fra i utgangspunktet jeg... :shock:

#73486  av spkstrp

hehe ja, kanskje det er fra pyramide spill? :P

#73508  av Quicksilver

kan bare snakke for meg selv å det kommer kun i fra ekstremt mye jobbing. men nå har jeg firma med 6 ansatte å omsetter for noen millioner da.

#73520  av jumbo

Snadder :D

Trenger du flere ansatte? :twisted:

#73936  av chris

spkstrp skrev:hehe ja, kanskje det er fra pyramide spill? :P
ja, det er jo så populært om dagen :D

#74228  av Amund

tenkte eg skulle slenge ut et par tre bilder av de nye fete (!) baklyktene eg :twisted:
Vedlegg
Bilde(15).jpg
Bilde(15).jpg (40.26 kiB) Vist 2216 ganger
Bilde(16).jpg
Bilde(16).jpg (32.57 kiB) Vist 2216 ganger
Bilde(17).jpg
Bilde(17).jpg (44.88 kiB) Vist 2216 ganger

#74229  av Amund

glemte å si at det er de nye på venstre side, gamle på høyre side.

#74284  av @lpher

Kommer ikke så godt frem på bilder hvor mye penere 98+ baklyktene er og ikke minst hvor mye NYERE de ser ut :D Man må se det in real life for å virkelig verdsette forskjellen! :D

Natt og dag...i tell ya! :D

EDIT: Her er foresten en tråd med flere "før og etter" bilder (av baklyktene)...i høyere oppløsning :) http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=2903

@lpher
Sist redigert av @lpher den 22 jan 2005 11:20, redigert 2 ganger totalt.

#74290  av DannyBoy

@lpher skrev:Kommer ikke så godt frem på bilder hvor mye penere 98+ baklyktene er og ikke minst hvor mye NYERE de ser ut :D Man må se det in real life for å virkelig verdsette forskjellen! :D

Natt og dag...i tell ya! :D

EDIT: Her er foresten en tråd med flere "før og etter" bilder...i høyere oppløsning :)

@lpher
Her hvor? :roll: :lol: - Der C :D

#76929  av TOYPARTS

Nå er handlelisten klar iallefall, det som er med foreløpig er

AEM ecu
AEM cdi
T88 turbokit
komplett fuelsystem
TRD turteller
TRD speedometer
Greddy dump ventil
EGR block off plates
Greddy registerreim

Denne bestillingen går avgårde mandag kveld/Natt

Fra før har jeg Blitz boostcontroller/ Turbotimer
HKS twinplateclutch
HKS type r intercooler
Mongoose 3" rusfritt annlegg
Greddy oil catch tank
97+ Baklykter
Sidekjørt
Frontfanger

Neste bestilling blir Veilside innsug
ny hekkspoiler
Defuser under bilen bak.
carbon bakluke

Skal nå gå i gang og lage nye skjermer på bilen, flere bilder vil komme

MVH Erik

#76936  av tojo

:D Dette blir en høydare av en Supra her i Norge har jeg tro for! :wink:
Kjekt det er noen som har godt med pæng ,som dem kan prioritere på bilen. :P Blir nok jævlig bra ,BOOST ON :twisted:

#76984  av GT4-R

nice :lol:

#77041  av @lpher

Now youre talking! :D

@lpher

#83997  av TOYPARTS

Nå er de fleste delene kommet i hus bortsett fra turbokittet, det kommer om et par uker, har fått komplett fuelsystem og litt annet dill, har i dag begynt på monteringen av det nye fuelsystemet, og er ferdig bak i tanken, så nå er det bare resten som gjenstår på det, må trekke ny linje frem samt få sveiset nye fester til dysene, så nå har jeg i allefall begynt på bilen, det er jo desverre en del ting som gjenstår før sommeren :roll: :roll: :roll: fikk igjen delen som jeg leverte på prøvelakkering, det var scopet på panseret, og for å si det sånn, bilen kommer til å bli JÆVLIG hvit hehehehe
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 17