TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• www.topstyling.no

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #73553  av QicSilver

Kan alle med erfaringer med det sandnes baserte firmaet topstyling sende meg en pm? tenkte å handle der skjønner dere..

#74105  av Tor

Har en del kompiser som har bestilt fra de :) De er kjempefornøyde. 200SX folkene tror jeg bruker de en del også. Bra etter som hva jeg hører.

#74115  av cs2451

En kompis bestillte styling kit til T20. Ikke en dritt som passet.
Han var jo selvsagt så smart at han ikke prøvde kittet på før lakking. så der ble det noen tusen rett i dass

#74148  av Qee

Jeg har hørt litt diverse om de, nok til at jeg ikke handler der selv, men det finnes alltid stylingbutikker der folk er for/imot dem...Tror det meste har med hva leverandører de har valgt...

#74159  av QicSilver

"Account for domain race4fun.stylingservice.no has been suspended"

#74177  av Qee

QicSilver skrev:"Account for domain race4fun.stylingservice.no has been suspended"
Skjedd i dag, for mye trafikk, jeg holder på med og sette den opp på en ny server.. håper jeg får den opp i løpet av kvelden/ettermiddagen...

PS; du finner kanskje endel andre stylingsjapper på modifisert.net, oppdaterte den i går med maaange flere..

#74436  av MR2turbo

cs2451 skrev:En kompis bestillte styling kit til T20. Ikke en dritt som passet.
Han var jo selvsagt så smart at han ikke prøvde kittet på før lakking. så der ble det noen tusen rett i dass
Høres jo heller ut som en tabbe p.g.a. manglende erfaring fra han som kjøpte det... :roll:
Har aldri hørt om noen som har kjøpt styling og ikke måttet tilpasse det til bilen før montering....

#74439  av cs2451

Han var ganske dum som ikke prøvde det før han lakka det. Men det var snakk om at fangeren foran og bak var ca 5 cm for brei. Sideskjørtene får han på viss han vrir de litt.

#74447  av celicat23

Glassfiber replika kit. MÃ¥tte de alle brenne i helvete.
Sist redigert av celicat23 den 01 des 2004 21:52, redigert 1 gang totalt.

#74448  av cs2451

Jepp

#74452  av celicat23

En annen ting som folk må være klar over er at det er forskjell på glassfiber. Mange tror "glassfiber er glassfiber, dyr eller billig!". Det stemmer ikke.

Søk etter, og les litt, om "hand laid" og "blow mold" glassfiber så vil du se.