TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• klistremerke

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #74966  av saftisme

Lagde et forslag til klistremerke i photoshop. hva syntes dere om den?
ærlige mening.. Skal være i sølv\crome...(Ikke hvit\grå som på bilde)
Vedlegg
tribalmr2.jpg
tribalmr2.jpg (121.08 kiB) Vist 527 ganger

#74968  av alex007

personlig mening:
hold bilen din klistremerke fri du!! tøff som juling den der ;)

#74979  av saftisme

en til
Vedlegg
tribalmr2-2.jpg
tribalmr2-2.jpg (121.83 kiB) Vist 512 ganger

#74980  av Tor

Ikke klistre noe som helst på, bilen skal være strøken og det er den som den er. Er det ikke litt kult om folk må lure litt på hvordan bil det er? Istede for og lese det på et st0rt klistrermerke?

#74985  av saftisme

Tor skrev:Ikke klistre noe som helst på, bilen skal være strøken og det er den som den er. Er det ikke litt kult om folk må lure litt på hvordan bil det er? Istede for og lese det på et st0rt klistrermerke?

er jo stolt av å eie en mr2 da :D *drømme bilen*

#74988  av cameleon

Synes den er kjempefin som den er jeg. Hadde jeg vært deg hadde jeg droppa decals. Men gjør det du helst føler for :wink: og synes du det hadde vært tøft og at du liker det så gjør du det :)

#74990  av lexusmann

Etter min mening må du ikke finne på engang!!!! :shock:
Den er best rein for klistremerker og decals....I alle fall så svære, og så på sida, da....

#74991  av Oas

synes det ber bedre uten noe men i vertfall var den første bedre en den andre, du kunne jo latt klistre merke av slutte i linjene på luft intaket nederst på det første bilde så hade det sett bedre ut.

#74993  av Tor

Er nok flertall for ikke klistermerker her inne, men gjør som du føler for så klart.

#75018  av celicat23

Her har noen brukt masse spenn på å få bilen så fet, så skal du ødlegge den med noe vinyl driiiiiit?

*rulle sammen avis og slå deg på nesa* FY!! FYYYYYY!!! SLEM MR EIER!!! FYYY!!!

#75036  av Erlend

Tommelen ned fra min side - men det er din bil, og du gjør som du vil, selv om en hel del kommer til å tro at du er en liten råner :wink:

Hvis du skal ha klistremerke - gjør det smakfullt! Litt mindre enn det første bildet hadde gjort seg, så det ikke står MR2 over hele døra...
Og vær litt mer mystisk, kjør på med SW20 istedet, hvis du absolutt skal la alle vite hva du kjører.

#75040  av Remi

Er enig me resten.. vis du holder deg unna klistremeke får du en mye renere stil på bilen. synes det er pent jeg :wink:

#75048  av sindrejl

en litt mindre versjon av den øverste hvor som erlend sier det står SW20 hadde ikke vært for dumt da :)

#75054  av Ace

Må nok si meg enig med de andre her ja. en clean og ren stil gjør seg alltid best spør du meg..... men skal jeg si min mening av hvilke av de 2 der som er best ville jeg sagt det øverste.

Er det ikke litt kult om folk må lure litt på hvordan bil det er? Istede for og lese det på et st0rt klistrermerke?
ja takk! :D

#75060  av Tor

Hva med og kjøpe et TS-OGN merke av CelicaTurbo og sette i ruta :) Det er klister i massevis :)