TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• GÃ¥r 205\55\16 pÃ¥ MK2? Ja! ;)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #75032  av Dalan

Hei.

Har ankommet en rød mk2 til her i byen, med uoriginale vinterfelger, så da må jeg bytte ut vinterfelgene mine.. :oops:
Har da på hånden et sett "ubrukte" vinterdekk og felger fra en 200SX S14a her, men de er 205\55\16.
Mener å ha lest at en her inne har/har hatt det på sin MK2? Var det Master?
Prøvde de såvidt i dag, men hadde ikke boltene så fikk ikke satt den ned på bakken og kjørt med de..
Det var ca. 0,7 mm klaring til demperskålen 8)
Men hvordan blir de ved litt rattutslag?

Får tak i boltene i morgen, så får prøvd de da, men lurte på om noen har erfaringer med dette..
Felgene er 7x16 ET 38

:)
Sist redigert av Dalan den 07 des 2004 14:24, redigert 1 gang totalt.

#75050  av Christian

Jeg har i alle fall hatt det på min for noen år siden, gikk fint det.
Husker ikke ET, men de tok såvidt inni. Slutta og lukte svidd etter noen km :lol:

#75052  av Master

YO!

hehe... kan nok sikkert ha vært meg... :roll: :lol:

Hadde nøyaktig samme dim. som du beskriver og dette gikk fint, men er jo i det meste laget. Det er snakk om at hvis jeg hadde hatt pigger så hadde de muligens tatt borti demperskåla..

Min var senka 45mm fremme og det var ikke akkurat masse plass igjen i hjulbuene. Dekkene tok forresten ikke borti ved rattutslag (ikke som jeg kan huske hvertfall.

Felgene var Stilauto. husker ikke innpress, men de var 7x16

Kjør på. :wink:

#75053  av Christian

Fant bildene også :)
Vedlegg
DSC00002.jpg
DSC00002.jpg (56.78 kiB) Vist 654 ganger
DSC00001.jpg
DSC00001.jpg (60.11 kiB) Vist 654 ganger

#75068  av Master

fant bilde av mine oxo:
Vedlegg
IMG_06672.jpg
IMG_06672.jpg (48.25 kiB) Vist 639 ganger

#75101  av Dalan

Hehe, ja det så ut som at hvis det hadde vært piggdekk hadde det tatt i skåla 8)
Så det skal gå fint altså, min er senka 25 så hvis det ikke tok borti noe på deres så gjør det nok ikke det på min heller :)

Da drar jeg og prøvekjører de etterpå! :twisted:
Takker for svar :)

#75206  av Dalan

Ja de satt jo så ei kula de :twisted:
Det var jammenimeg tight fit! :D
Men det går, og det ser jækla bra ut 8)
Skal ta et bilde av det i morgen

Ah.. endelig går det an å vise seg i 2'ern igjen :D

#75220  av Tor

Gleder meg til bildene jeg :) Kjapp deg

#75311  av Dalan

Møkkete bil men.. :oops:
Vedlegg
Nye vintersko :)
Nye vintersko :)
Imag0315.jpg (62.78 kiB) Vist 566 ganger

#75315  av Master

nice :D

#75346  av lexusmann

Møkkete bil, sier du??? Du skulle sett min for tia, den er ikke svart lenger den er grå,hehe.... :)
Er det bilde som er blått, eller er det bare en slags snodig lilla farge på mr2'n?

#75348  av Dalan

Det er bare bildet som er blått, den er original-rød bilen, men kameraet er no billig-dritt, så bildene blir ikke helt bra.. :oops:
Og ja, møkkete sier jeg! :P
Nytter ikke å ha ren bil i 2 minutter når det er pluss-grader og regner innimellom.. :(

#75368  av Master

Burgunderrød :D

#75415  av Tor

Ble pent med nye felger ja :)

#75430  av chris

personlig orker jeg ikke styre for å holde bilen ren når jeg kjører på regn (og salt-) fulle veier hver eneste dag. Bare innom vaskehallen en gang i blant for å spyle av saltet. Har ikke vært oppholdsvær på et par uker nå. Bilen får bare være møkkete så lenge. :)