var på verkstedet og hørte hvorfor bilen min gikk på 3 sylindre når den gikk på tomgang mens den gikk helt "normalt" på alle 4 så fort jeg begynte og kjøre igjen..de sa at det kunne være en av pluggene som er bra gåen og som ikke gir fra seg nok spenning på tomgang men som funker igjen så fort bilen begynner og gå..høres dette "fornuftig" ut?
det pussige er at den går helt vanlig når jeg begynner og kjøre men så fort jeg stanser og lar den gå på tomgang begynner den og gå på 3 igjen..å pluggene til bilen var jo Pissdyre! men må vel bestille og skifte de ut først regner jeg med for og se hva som skjer..
fint hvis noen har en teori om det..tenkte på dysene til innsprøytninga først..men da skal den vel fjuske hele tiden?
håper på et klokt svar her
det pussige er at den går helt vanlig når jeg begynner og kjøre men så fort jeg stanser og lar den gå på tomgang begynner den og gå på 3 igjen..å pluggene til bilen var jo Pissdyre! men må vel bestille og skifte de ut først regner jeg med for og se hva som skjer..
fint hvis noen har en teori om det..tenkte på dysene til innsprøytninga først..men da skal den vel fjuske hele tiden?
håper på et klokt svar her