TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DA...er endelig anlegget under bygging....

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo

#72129  av @lpher

MR2turbo skrev:Nice, @lpher ;) Håper å se resultatet på treff til sommern! har jo ikke fått sjangs til å beundre bilen din enda, hehe
Ditto :D
MR2turbo skrev: Legg ut litt bilder av mekking av glassfiberkasser da om du skal ha det ;)
Kommer etterhvert....although....det blir ingen utstrakt bruk av glassfiber da det bla stinker ned hele bilen noe helt j....så jeg vil forsøke å begrense det til det aller nødvendigste :D
MR2turbo skrev: Jeg bygger jo og lyd i bilen, nå... hvis du åpner http://www.turbomotor.dk (med lyd på pc'n) så får du en liten pekepinn på åssen lyden blir... :lol:
LOL :D

@lpher

#72681  av @lpher

Hmm...ble dårlig med bilder ja :D Det får komme når jeg får tid :)

Vel...fikk kopbla opp T8004 forsterkeren ja...og du inne gampr....hvor mye penere den spiller...enn den 'midlertidige' forsterkeren jeg brukte!! :D

Type RF frontsettet har begynt å fått brynt seg på litt høy-spilling i det siste også :D Noe Karl sikkert kan skrive under på? :D

Har slengt inne en 10" MTX sub i lukket kasse....bare for å ha noe til å spille de laveste tonene i mellomtiden :) ...og la det være sagt...frontsettet tåler MYE mer enn bassen :D ...det tror jeg må være første gang for mitt vedkommende ihvertfall! :D

@lpher

#75615  av Plaathund

Ser bra ut, nästa n lika snyggt som i min ;)

#75637  av tojo

Plaathund skrev:Ser bra ut, nästa n lika snyggt som i min ;)
Haha! Sier grabben med dette anlegget.: :D :shock:
Bilde

#75706  av @lpher

Thanx :D Men det blir nok ikke like vilt som hos deg...da jeg tenker å beholde targa-parkingen i bagasjerommet da :)

@lpher

#75728  av chris

tojo skrev:
Haha! Sier grabben med dette anlegget.: :D :shock:
men men men men.. hvor skal taket være? :P

sinnsykt pent bygget da. må ha vært litt jobb det der. @lpher? du kan da ikke være dårligere? :P

#75760  av Plaathund

Targat går ner mellan baksätet och framstolarna, i ett fodral som vi gjort. passar perfect, inga problem.

Gillade hur du hade i dörrarna, själv har jag byggt och sytt om mina i skinn. blev ganska bra det med.

#75835  av @lpher

Plaathund skrev:Targat går ner mellan baksätet och framstolarna, i ett fodral som vi gjort. passar perfect, inga problem.
Hmm....DET var kanskje en ide ja... :D
Plaathund skrev: Gillade hur du hade i dörrarna, själv har jag byggt och sytt om mina i skinn. blev ganska bra det med.
Thanx.... Ja, jeg så du hadde trekt om i skinn ja...snyggt :)

Legg ut en link til bildene dine her da? :) (we dont mind :D)

@lpher

#75939  av Plaathund

http://www.garaget.org/show.php?car=138

Har inga bilder på de nya dörrarna... det är de gammla som är med på bilderna där, vinyl, de nya är i kolsvart skinn men designen är den samma.

#76064  av @lpher

Plaathund skrev:http://www.garaget.org/show.php?car=138

Har inga bilder på de nya dörrarna... det är de gammla som är med på bilderna där, vinyl, de nya är i kolsvart skinn men designen är den samma.
Snygt :D

Ahh..du har 2-DIN Kenwood'en du ja :D Har funderat lite på den själv faktiskt :) Er du nøyd med den? Åssen er ljudet på den?

Du får posta nya bilder när du får tid da? :)

Vicken snygg färg du har på Supran din föresten! :D

@lpher

#76112  av sindrejl

lekkert anlegg! Alf.. nå har du noe å bygge etter.. kanke være dårligere :P vi venter på bilder btw :)
 #76190  av torjusrr

hvordan har du lagd dekselet over bagasjen det som forsterker og subber sitter på?
 #76271  av Plaathund

torjusrr skrev:hvordan har du lagd dekselet over bagasjen det som forsterker og subber sitter på?
va? :shock: lite mindre norska tack... :D
 #76300  av maxgets

Plaathund skrev:
torjusrr skrev:hvordan har du lagd dekselet over bagasjen det som forsterker og subber sitter på?
va? :shock: lite mindre norska tack... :D
"How did you make the cover in the trunk that your amplifier and subwoofer is mounted on"

8)

#76330  av @lpher

Glassfiber....en helv...masse jobb om du spørr meg :D

@lpher
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9