Stusser litt her, ved kald motor og fram til den har nærmere normal drifttemp så er den litt sur. Om man gir forsiktig gass så lader bilen vilt avgårde slik den skal, eneste minuset er at den ikke tenner noe særlig. Og da jeg slipper gassen smeller det godt i eksosen, som et hagleskudd. Får ofte fuel cut og om jeg ikke gradvis gasser bilen opp. Gir jo aldri full gass på kald motor,men dette er jo ikke helt normalt. Det jeg stusser på er om dette kan komme av at jeg har kobblet ut t-vsv og den egentlig er med og kutter ladetrykket på kald motor, og derfor gir ikke ecu den tenning bilen skal ha. Er den teorien jeg har, ellers må det ligge noe elektrisk en plass,men rart bilen går som en kule når den er varm og jeg kjører den gradvis hardere i kansje 1 min. Det som ligger i tankene mine er luftmassemåler,gass spjeld sensor, t-vsv. Men det finnes jo ikke skjema for og måle luftmassemåler til carlos utgaven, er kun til gt4 desverre. Noen som har flere ideer?
91 auda 90 quattro 20v
x91 Celica GT4 Carlos Sainz nr 2993 av 5000
x91 Celica GT4 Carlos Sainz nr 2993 av 5000