TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 100 most popular cars (Sky Channel - UK)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #76087  av @lpher

LÃ¥nte dette fra ett annet forum :)

http://www.compsoc.man.ac.uk/~jamesg/misc/supra100.mpg

Ser ikke ut til at vi er alene i verden om å ha bilprogram på tv...hvor folka har 0 peiling på bil? :D

Det skal også nevnes at ingen av gutta på uk-forumet...vet hvem han stor-øra fyren med liksom-peiling er var da :D En fjomp de har plukka opp fra gata?! :D

Come to think of it....det kan jo hende de somlager programmet føler at de lever litt i skyggen av top gear og jeremy Ass-hole-son...og prøver å hevde seg i skitt-kasting-businessen? :D

@lpher

#76094  av Kebab gud

ser ikke problemet jeg ..
er jo godt kjent at mk4 supra ikke er den som ligger best i svingene ..
(kan ikke si jeg har kjørt en selv.... men folk sier så.. :P )
...
andre folk har altid rett :P
selv om de har PERVERST store ører.... det var jo brutalt!
er sikkert så han kan bli fortalt hva han skal si .. slik som med Jan er** ******* :P
mm kake ..

er rart at andre kanaler i england faktisk gidder å lage Bil shsow egentlig .. Topgear har jo sykt mange seere .. og de som ikke ser topgear ser på Fith Gear...

nå skal jeg spise kaken :P

#76102  av @lpher

Kebab gud skrev:ser ikke problemet jeg ..
Er ikke noe problem....
Kebab gud skrev: er jo godt kjent at mk4 supra ikke er den som ligger best i svingene ..
Akkurat DET er nytt for meg ihvertfall... :) Klart det kommer ann på hva man sammenligner med...om man er vandt til Skyline eller RX7 som daglig-bil så er det klart at den kan føles litt mykere men...det gjør ikke at den ligger like dårlig på veien som ett milktray eller hva det nå var :D
Kebab gud skrev: (kan ikke si jeg har kjørt en selv.... men folk sier så.. :P )
Well..."they" say a lot..dont they? :D Men har de rett? Nope... :D
Uansett...så burde du prøvd en selv før du uttalte deg så skråsikkert...istedet for å stole på hva 'de andre' sier...just a friendly tip :D
Kebab gud skrev: andre folk har altid rett :P
Tror ikke du vil overleve lenge med den instillinga dær gitt :D

@lpher

#76109  av sindrejl

var ikke måte på hvor stygt dem snakka om svingeevnen til supra :D

#76133  av @lpher

sindrejl skrev:var ikke måte på hvor stygt dem snakka om svingeevnen til supra :D
My point exactly :D ...på ordlegginga så skulle man tro at en 1959 Boble kjørte fra den på svingete vei! :D

@lpher

#76151  av cameleon

Altså nå må dere ikke ta britene så veeeldig seriøst når det kommer til biler da hehe. Vi snakker ikke om japanere, amrikanere, svensker, eller tyskere, men BRITER. Altså det var egentlig et stort under at de ikke nevnte jaguar, bentley, eller lotus under det klippet der. Dere må huske på det at ALT som IKKE er britisk i følge britene er bare møkka.

Men ja han hadde temmelig store ører hehe. Sikkert fordi han skal høre om bilene ligger bra på veiene. Slike ører er et ganske kjent fenomen i england. Bare de som har peiling har slike. Se på Charles for eksempel. Sitter i toppen han også :D

#76189  av spkstrp

hm.. leste en test med gt3000, nsx, rx-7, 300zx og supra, og mener å huske at supraen vant alt som hadde med performance og gjøre :) (gikk i sirkler rundt de andre... de var ganske imponerte i alle fall)