TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Dyr/billig MK2?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#76004  av sindrejl

som yter "hele" 156hk.. :P Nei er ikke verdt det.. mer morro å kjøpe en til 100.000 mindre og legge 100.000 i den stylingen man vil selv :)

#76011  av mralp

Hehe, kjøp heller en av mine med bomexkitt for ca 60.000 mindre :wink:

#76014  av cameleon

mralp skrev:Hehe, kjøp heller en av mine med bomexkitt for ca 60.000 mindre :wink:
Hehe :D
EN av dine? Har du mange altså? :D

#76023  av mralp

Har en turbo og en NA. Har veldig lyst til å jobbe vidre med NA`n, da jeg har brukt vilt mye penger på den. Men uansett så må en av de selges, da jeg neppe har råd til å beholde dem begge :(
 #76031  av TEMIC

Er på jakt etter en MR2. Noe for meg?

#76175  av chris

Den var seriøst ikke noe pen. Interiøret så veldig slitt ut, med et herje stygt ratt.. og skjerm malplassert på dash'en der.. og bakruta? what's up with the bakrute?

Er vel ingen her på forumet som har den? I tilfelle jeg tråkker på noens tær her nå? :P

#76177  av Fredrik

Den ligner sjukt mye på den som står/sto på TG-Bil i Drammen!

#76179  av Neemi

Som oftest får man ikke så mye igjen for styling og andre utseende mods da.
Lakken er sikkert verdt litt, men allikevel.
Sikkert noen av dere som kjenner til en cameleon lakkert rx7 med sølvflames på.
Lakken på den har anslått verdi ca 80 000,- og tror kanskje lakken på MR2en er billigere da den er uten flames.....med mindre han har betalt mye for lakken da.
Om man regner det sånn da så sitter du igjen med 109 000,- for bilen, og det er igrunn ikke så ille med tanke på km-stand.

Men klart.....bedre som enkelte sier og betale 100 000,- mindre for en annen bil og gjøre det man selv har lyst til :)

Drite penger skulle vi alle ha gjort uansett.
Er alltid noe nytt man har lyst på uansett hvor bra det man har er.

#76181  av EilertseN

menne så er det TG-bil så dere velger selv om dere vil tro på KM.standen :)

#76184  av spkstrp

det grusomme rattet så ut som hentet fra en 80 talls amerikaner :lol:

#76199  av Ole C

Bildene er i hvert fall fra TG bil. Og sjekk Km standen... :roll:

#76200  av Neemi

Gå inn tg-bil sin hjemmeside så ser du at alle mr2ene ligger med omtrent samme km-stand.
For å prøve å være litt positiv.....det kan jo være at de selv faktisk velger å ikke ta inn biler som har gått lenger/kortere av forskjellige grunner?