TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Annonseforviklinger

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#76530  av kaimagne

Ja, det må vel være en som har tenkt å importere hvis noen vil kjøpe. Tror nok bilen står i Tyskland.
Kanskje jeg skal ringe og spørre om å få prøvekjøre...? :) Bor jo bare to steinkast unna! :)

Firmaet kommer til å sitte igjen med ca 20000 i pluss, engangsavgift og mva kommer på knappe 60.000, og med kjøpesummen oppå det, blir det ca 130.000,-

Men da sitter man selv med risikoen... og den er vel rimelig stor siden bilen liksom bare har gått 121000 km og er 11 år gammel... :?

Kai Magne

#76536  av TEMIC

La dere merke til at beskrivelsen er på to vidt forskjellige biler??

#76538  av Master

Jepp. De som selger den med Veilsidestyling har bare funnet et vilkårlig bilde de synes ser bra ut. tipper jeg da. Det er jo to helt forskjellige biler.

#76605  av kaimagne

Ahhh, det ser jeg jo nå... Den på AutoDB har hvitt skinn (for real) mens på bildet som er lagt ut, er det jo sort...

Ikke har jeg fått svar fra selger i Østfold etter forespørsel på SMS heller... :?

Kai Magne

#76624  av TEMIC

Synes det er frekt jeg. Ikke bare læret som avviker, men årsmodel, km, og motor. Må også si at jeg synes at prisen er høy for en 91 mod. som man ikke tør å vise bilde av. :evil: :evil:

Forøvrig når det gjelder 2,2l motorene. Stort sett import fra USA har jeg forstått. Er det noen grunn til å holde seg vekk fra disse? Hvordan er mulighetene for å øke motorytelsene uten å montere turbo?

#76819  av CelicaTurbo

2.2 literen er den samme som er brukt i Camry, skal være en ganske god motor det men ikke akkurat sportsbil-aktig da. Dvs den har mer moment enn hva som er normalt her på berget så den føles nok ikke så treg når alt kommer til alt ;) Aner ikke hva som kan gjøres for å få disse til å yte mer, men bytte topp til en GE-topp vil nok gi en fin gevinst om det kan la seg gjøre. Ellers ser det ut til at dem som monterer turbo på disse får meget gode resultater også (er vel pga 0.2 liter ekstra volum hovedsaklig?)

Ellers, det er mange selgere som bruker bilder av andre biler når dem selger, men det er jo naturlig at dem i det minste opplyser om dette, særlig når det er snakk om biler som ikke er standard i utseendet.