TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder - Ikke for modem brukere!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #77205  av celicat23

Fikk meg cannon digital ixus 40 i går, så måtte ta noen bilder av diverse ting jeg har liggende til celica'n :)

Bakre del av eksos'en jeg brukte i sommer. Det er laget helt nytt ifra katalysator'en og bakover, med kobling så den orginale bakdelen kan skrues på for EU kontroll og lignende :) Har 2stk 4,5 tom japse kanner på vei i posten som skal erstatte eksos'en på bildet..

Bilde

8,5x19 tom felger med 235/35 dekk. Makes me all warm and cosy.

Bilde

blitz LM filter, h&r spacere, hose techniques slange sett, sparco panserlåser

Bilde

Illustrere bredden på spacer'ene litt (2,5cm pr stk :))

Bilde

Vingen som skal tilpasses og på bilen...

Bilde

Bilde

Vizage sideskjørt og hekk skjørt som skal på bilen (ja, har begge sideskjørtene ja ;))

Bilde

SÃ¥...the good stuff...seibon karbon panser...oooooh

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Rod millen frontleppa..

Bilde

Bilde

Installerte noen av slangene...Resten kommer etter at jeg har montert blitz filteret.

Bilde

Og det var det...For denne gang :)

#77208  av celicat23

Må nevne i canon sitt forsvar at ixus 40 kamera'et tar sinnsykt bra bilder. Det er bare JEG som suger skikkelig til å ta bilder :)

#77217  av megetlei

Jævli tøft.
Hvor mye betalte du for karbon panseret? :P

megetlei

#77219  av celicat23

megetlei skrev:Jævli tøft.
Hvor mye betalte du for karbon panseret? :P

megetlei
512 dollar + frakt.

#77229  av Erlend

Dette er fett :) Gleder meg til å se det påmontert. Tror det panseret kommer til å gjøre seg veldig bra...

#77254  av T23 Turbo

Hvor har du købt pansert og hvad kostede det i fragt.
MVH Finn.

#77263  av celicat23

T23 Turbo skrev:Hvor har du købt pansert og hvad kostede det i fragt.
MVH Finn.
http://www.mvpmotorsports.com

Bestilte noen andre deler samtidig + at jeg fikk alt sendt over med FLY. Prisen for frakt av panser, front leppe (i en alt for stor eske), blitz filter, slanger, og panserlåser, kom på litt over 3000 norske kroner. Da ble alt sendt ifra dallas/texas på en mandag, og var fremme i norge mandag uka etter. Prisen var også inkludert levering hjem til meg.

Hvis du velger frakt med båt + henter det selv på kaja så burde det bli betydelig billigere.

#77330  av FireFox

Wow! dette ser jo grise bra ut.. blir morro å se noen fler bilder da du har fått på alt ;)

#77339  av kaimagne

celicat23 skrev:
T23 Turbo skrev:Hvor har du købt pansert og hvad kostede det i fragt.
MVH Finn.
http://www.mvpmotorsports.com

Bestilte noen andre deler samtidig + at jeg fikk alt sendt over med FLY. Prisen for frakt av panser, front leppe (i en alt for stor eske), blitz filter, slanger, og panserlåser, kom på litt over 3000 norske kroner. Da ble alt sendt ifra dallas/texas på en mandag, og var fremme i norge mandag uka etter. Prisen var også inkludert levering hjem til meg.

Hvis du velger frakt med båt + henter det selv på kaja så burde det bli betydelig billigere.
Hva kommer i tillegg til fraktprisen og kjøpsprisen? Mva på kjøpesum og frakt, pluss et tollgebyr?

Finnes det en side som sier hvor mye det faktisk koster å fortolle slike "småsaker" inn til landet?

Kai Magne