TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Test montering av deler!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #77494  av celicat23

Prøvde noen av delene i kveld. Hadde ikke mulighet for å ta bilen med utenfor, da det ikke var noe lys ute. Så får nøye dere med de få bildene fra garasjen som jeg vil dele :-)

SÃ¥ mye stikker felgen ut forann...

Bilde

SÃ¥ mye bak....

Bilde

SÃ¥ mye forann og bak :)

Bilde

Rod millen leppa

Bilde

Bilen uten vinge...

Bilde

Vingen...

Bilde

Bilen med vinge...

Bilde

Bakfra...

Bilde

Eksos, senkefjærer, styling på begge sider, karbon panser, bredding osv osv mangler. Men da får man ivertfall en ide om hvordan det blir. Og jeg er kjempefornøyd så langt!

JAAAAAAAA, BILEN ER MØKKETE!!! Jeg vet det!!!! :-)

#77495  av mr.two

Blir nok veldig bra det der ! !

Men hvordan finner du frem i garasjen ? :wink:

#77496  av celicat23

mr.two skrev:Blir nok veldig bra det der ! !

Men hvordan finner du frem i garasjen ? :wink:
Ikke min garasje. Bilen står i en ryddig varm låst garasje :) Er bare på besøk i rotet for å prøve litt ting :)

Men en garasje skal da vel se ut som det gjøres noe der også, skal den ikke det? :-)

#77509  av celicat23

Absolutt siste bilde:

Bilde

#77530  av Tor

Blir fet det her, kunne like de felgene dine :) Vingen syntes jeg også så bra ut. Men hvor har du kjøpt de spacerene dine? Kosta de mye?

Gleder meg til og se bilen din nyvasket og med delene på :)

#77632  av celicat23

Tor skrev:Blir fet det her, kunne like de felgene dine :) Vingen syntes jeg også så bra ut. Men hvor har du kjøpt de spacerene dine? Kosta de mye?

Gleder meg til og se bilen din nyvasket og med delene på :)
Spacerene kostet 1395kr TROR jeg det var, for alle 4. Finn noen som selger H&R. Jeg gidder ikke nevne sjappa jeg kjøpte det fra med ord engang, i tilfelle noen finner på å bruke noen penger der (som er ett dårlig valg...)

Han vil ikke bare være nyvasket -- men han vil også være ny lakkert, i en annen farge. Hvilken farge? Usikkert.

#77633  av erling

Blir rått det. :D Har du prøvd bilen med spacerne? Er lett for at det blir litt sporete med så lite innpress foran.
Men det så veldig bra ut. Tøft med såpass smale dekk på felgene. 8)

#77657  av FireFox

ooooh! digger felga dine.. ser sikkelig bra ut!! 8)
Liker flereika felger :)

bilde av mine 17":
Vedlegg
Autofil 105.jpg
Autofil 105.jpg (62.36 kiB) Vist 345 ganger

#77705  av celicat23

erling skrev:Blir rått det. :D Har du prøvd bilen med spacerne? Er lett for at det blir litt sporete med så lite innpress foran.
Men det så veldig bra ut. Tøft med såpass smale dekk på felgene. 8)
Så lenge det ser fett ut, så kan det spore så mye det vil :) Carina E'n var skummel, for på en litt sporete vei, og godt pådrag fra stillestående, så reiv bilen rattet ut av hånda på deg. Måtte holde med begge hender, ellers kunne du bare glemme å kjøre dit du ville :) Så er godt kjent med sporing hehe

Smale dekk? 235? Smale? HÃ¥per du mener tynne! 35 profil! :-)

#77749  av @lpher

Nam nam! :D

@lpher

#77756  av DannyBoy

Dærsken! :)
Kommer til å se fint ut det der! :wink: :wink:
Vi forventer flere bilder etterhvert :P

#77760  av tojo

:D Blir bra det der. Nok en høydare for sommeren 2005 :D

#77786  av cameleon

Dette blir bra ja! Helt konge :D
Keep up the good work :wink:

#77791  av memo

ble lekkert det der ja... selv om jeg mener at vingen var litt i største laget...kanskje bare uvant å se en 2000 modell med noe slikt :)

#77840  av celicat23

memo skrev:ble lekkert det der ja... selv om jeg mener at vingen var litt i største laget...kanskje bare uvant å se en 2000 modell med noe slikt :)
Vingen skal kortes inn litt på midten for å få den smalere. Blir ikke så mye, men...sånn passe :) Men høyden blir ca den samme. Vil miste
kanskje 1-2cm av høyden når vi begynner å tilpasse "bena" for å møte
karosseriet bedre + lage fester osv.

Så det blir ikke FULT så voldsomt. Men...ja...stort nok :)