TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Banekjøring

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #77561  av GT4 CS

Er det noen her inne som vet betingelser og priser for og leie rudskogen? Sommer som vinter. Hadde vært kult om vi gikk sammen og leide banen for oss selv en dag. Er det stemmning for noe slikt?
Klør i gassfoten :wink:

#77605  av jumbo

Noen som har blitt frakjørt i det siste eller? *knegg knegg*

Oops, kanskje jeg skal holde kjeft, tatt i betraktning at noen sitter med videobevis på folk som grisekjører uten snev av kontroll :shock:

#77607  av GT4 CS

Tøff på avstand :)
Kansje jeg skal legge den ut som den er?
MOHAHAHAHAHAHAHAHA.

Men det hadde vært seriøst kult og leid banen en dag. Gjerne innvitere med andre og. Litt tryggere og kjøre utpå der når ikke alle dissa cosworth psyco folka brenner gummi under gatebil treffa 8)

#77610  av kaimagne

Du må ikke være redd for de Cosworth-folka... Faktoren for hvem som er herre på banen regnes ut etter følgende noget avanserte metode:

[1/(pris på bil x mangel på vett)] x (vekt på bil) x (vekt på høyrefot)

Altså burde du ligge godt an i alle disse faktorene, GT4 CS... ;)

(den enkle versjonen av formelen er: mangel på vett)

#77611  av GT4 CS

¨Hehe, vi får kjøre i ring rundt dem. Den formelen var jo genial :D
Tung høyrefot og tung bil kan jeg ikke nekte på nei :twisted:

#77612  av Neemi

Hør med Lillegud på 200-forumet. Lurer på om ikke han sto i front for en liknende idè der.
Hørte noe snakk om eventuelt en japsedag der borte, men vet ikke om det ble noe mer enn bare en idé.

#77615  av GT4 CS

Neemi skrev:Hør med Lillegud på 200-forumet. Lurer på om ikke han sto i front for en liknende idè der.
Hørte noe snakk om eventuelt en japsedag der borte, men vet ikke om det ble noe mer enn bare en idé.
Må gjøres, hadde vært konge og fått leke seg litt på banen.
Sikkle sikkle ved tanken :wink:
Kjøre om kamp med nissan bila 8)

#77667  av tojo

Hva med å ta dere en liten ferie/langweeken 10-12Juni 2005 :D
Å kjøre på en av Skandinavias beste baner,hadde vært gøy å se masse Toyota`er på ACR(Artic Circle Raceway).
Vi driver å planlegger TS-OGN Nord treff,å jeg kan love dere at prisene på banekjøring(hele helgen) er billig. :wink:
Vi kommer med mere info ang. treffet senere.
Møt opp folkens,å sørg for at dette blir et treff vi sent vil glemme!
Her blir det masse Bilde så vel møtt. :D

#77669  av sleeper

er int jeg...(i rudskogen da... for langt til acr)

#77738  av 2fastgt4

:D meget intresant med treff på Rudskogen.må bare gidde å skifte hjulagre foran først. :D

#77757  av sleeper

2fastgt4 skrev::D meget intresant med treff på Rudskogen.må bare gidde å skifte hjulagre foran først. :D

får bare håpe at gt4`n min er klar så får vi ta noen kjappe runder på skogen... :D

#77774  av Speeder

2fastgt4 skrev::D meget intresant med treff på Rudskogen.må bare gidde å skifte hjulagre foran først. :D
Alltids med på rudskogen jeg også 8)

PS: Klokket noen gode rundetider?

#77779  av Magne

Ruuuuuuudskogen er jeg med på! acr litt for langt for meg også...

Rudskogen japse treff... :lol: hadde vert såå bra... Ikkeno cossier som ødelegger "rytmen" min med all den sidelengs kjøringa... Hadde vert konge! :D

#77804  av Tor

ACR er jeg me på :) Kommer som et skudd .)