TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• SpørsmÃ¥l

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#78457  av sleeper

2fastgt4 skrev:
CelicaDeath skrev:Jeg har hatt null problemer med den bilen i såppas fart før....lange nedoverbakken til Drammen! Fra Oslo...er jo fin å kjøre på :) Får fin fart der!

Nei det er ikke fotoboks i rælingstunnelen! Ellers hadde jeg vært bura inn for leeeeeenge sia. :p

Skal få opp bilde såm fort som mulig! Er hos en kamerat nå! Jeg skal ta bilde av det ledning pisset oxo....så dere får sett :)
:D nedover :?: synes det er mere gøy å kjøre oppover der.kjørte om kapp med en M3 der,den med 341 hk.jeg ga meg med 945 grader på eksosen og 245 kmt.
945grader? da begyner du og komme FARLIG nær smeltepunktet... trur jeg hadde slappet av litt jeg også da?

foresten: vant du?

#78470  av CelicaDeath

Her er bildene!

hva trengs?
Vedlegg
coil.JPG
coil.JPG (108.77 kiB) Vist 321 ganger

#78471  av CelicaDeath

enda 1
Vedlegg
coil2.JPG
coil2.JPG (144.3 kiB) Vist 321 ganger

#78472  av CelicaDeath

der var bildene, trengs det spesial, eller holder d med universalkabel? fra coil -> fordeler
Vedlegg
coil3.JPG
coil3.JPG (127.94 kiB) Vist 321 ganger
Sist redigert av CelicaDeath den 25 des 2004 11:15, redigert 1 gang totalt.

#78474  av CelicaDeath

her er bebien :D
Vedlegg
bilen.JPG
bilen.JPG (234.19 kiB) Vist 327 ganger

#78577  av GT_rider

Skifta coil og pluggledningene på min t18. Da måtte jeg kjøpe alt fra Toyota. Ingen andre som hadde. Måtte kjøpe helt sett også, selv om jeg bare trengte coilledningen. Det kom på ca 1100kr for meg :(

#78662  av sleeper

stikk på mekkomen og kjøp en vanlig coil ledning! (men spør om du kan teste om den passer først)

var foresten litt tøft med merkene på bilen din...(liker egentlig ikke hvite t16 celica men hjalp betraktlig med noen merker :D )

#78696  av CelicaDeath

Ja måtte ha litt Castol farger :P kjøpte den sånn...og likte det selv om d er litt små harry :P

#78743  av GT4 CS

Hehe, er deg jeg ser på skedsmokorset engang iblant da :D
Ta og rens coil ledningen for irr eller bytt den, du kan eventuelt møte meg en dag til uka her, jobber ifra kl 20 til 06. Så kan jeg se på det for deg.
Bråker noe satans den bilen din da.

Ang kjøre fort i tunneler, er drita artig, og man har ikke samme luftmmotstand. Men man må ALDRI finne på og holde for stor fart inn i tunnelen, da risikerer du og bli kastet veggimellom. Har aldri testa toppfart ned tunnelen i rælingen, men opp ga jeg meg på 210. Tok igjen mystisk bil hehe. Som viste seg være en ufarlig bil :P

#78792  av sleeper

går jo greit og ha stor fart inn i tuneller med bil.... har selv hatt 200 inn i tunell jeg.. gikk fint det!
men IKKE prøv med sykkel!!!!!!(bli kjøttkake)

#78844  av CelicaDeath

GT4 CS skrev:Hehe, er deg jeg ser på skedsmokorset engang iblant da :D
Ta og rens coil ledningen for irr eller bytt den, du kan eventuelt møte meg en dag til uka her, jobber ifra kl 20 til 06. Så kan jeg se på det for deg.
Bråker noe satans den bilen din da.

Ang kjøre fort i tunneler, er drita artig, og man har ikke samme luftmmotstand. Men man må ALDRI finne på og holde for stor fart inn i tunnelen, da risikerer du og bli kastet veggimellom. Har aldri testa toppfart ned tunnelen i rælingen, men opp ga jeg meg på 210. Tok igjen mystisk bil hehe. Som viste seg være en ufarlig bil :P
hahha ler :)

Den hadde en SATANS fin lyd. Men så var jeg så flink å kom i 70 ved strømmen. Jeg visste faen ikke at de hadde laget JÆVEL fartsdumper mitt i veien som 2 klosser. Jeg bremsa som faen...men traff de med ca 50 km/t. utslaget ble et kraftige støt i understellet. dunka heldigvis bare potta. og fikk et hull i den....kjipt...men jeg må heller se på at jeg var heldig. De "fartsdumpene" der kunne gjort mere skade enn et hull i potta.

Hadde vært kjempe fint om du kunne sett på den, hvor jobber du a? Bensin stasjon?jeg sender deg en melding på pm med nummeret mitt :)

#78885  av GT4 CS

Melder/ringer deg ikveld jeg, så kan vi avtale når og hvor. Er kjapt gjort det med bilen din, så det går bra :)

#79478  av sw20

tøft..... flere bilder???????????

#79779  av CelicaDeath

GT4 CS skrev:Melder/ringer deg ikveld jeg, så kan vi avtale når og hvor. Er kjapt gjort det med bilen din, så det går bra :)
Takk for hjelpa, du får si en gang når du ikke jobber,kan vi kjøre litt :P

SÃ… blir det bra :D