TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• vurderer hellakkering, anbefalinger?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #77951  av GT_rider

splittet ut fra :
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... 4199e2664b

Vi må prøve å holde salgs annonser litt ryddige. :)
-kennethx

Såg litt på det ene bildet, og det såg for meg ut som om det var fargeforskjell på venstre framdør, og resten av bilen. Kan bare være lyset, eller har jeg rett. har det problemet på min. Vurderer sterkt hellakkering. Må først hente inn litt priser, så viss det er noen som vet om noen dyktige og bilige lakkerere i bergensområdet,s så er det bare å skrike ut.

#78021  av kennethx

Hadde bilen min til lakkering hos kokstad lakk og bilpleie. De gjorde meget bra arbeid, og jeg kunne ta demontering og montering av fangere, spoilere og dill dall selv, og fikk hellakkeringen for 16 høvdinger. :) CS'en ble meget fin å rød...bare spørr Kjell :twisted:
 #78185  av Gjertsen

GT_rider skrev:splittet ut fra :
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... 4199e2664b

Vi må prøve å holde salgs annonser litt ryddige. :)
-kennethx

Såg litt på det ene bildet, og det såg for meg ut som om det var fargeforskjell på venstre framdør, og resten av bilen. Kan bare være lyset, eller har jeg rett. har det problemet på min. Vurderer sterkt hellakkering. Må først hente inn litt priser, så viss det er noen som vet om noen dyktige og bilige lakkerere i bergensområdet,s så er det bare å skrike ut.
Du har helt rett. Bak skjermen er nylakkert i sommeren 2004.
Og jeg har en stygg anelse over at tidligere eiere i tyskland har kræsjet med bilen min pga er fargeforskjeller andre steder også.
men det jeg har lakket er Begge bakskjermer samt bagasjelokk.

#78261  av GT_rider

kennethx skrev:Hadde bilen min til lakkering hos kokstad lakk og bilpleie. De gjorde meget bra arbeid, og jeg kunne ta demontering og montering av fangere, spoilere og dill dall selv, og fikk hellakkeringen for 16 høvdinger. :) CS'en ble meget fin å rød...bare spørr Kjell :twisted:
Gjorde de alt? Tenkte jeg skulle matte ned bilen selv. Valget står mellom felger og lakk. Jeg tror jeg får mest igjen for pengene dersom jeg spanderer lakk i stedet for felger.

Skal hente inn priser fra diverse steder nå over nyttår, så for jeg se hva det blir til. har hørt at Åsane billakkering er dyktige. noen som har noen tips ang deres arbeid i forhold til pris??

#78353  av kennethx

GT_rider skrev:
kennethx skrev:Hadde bilen min til lakkering hos kokstad lakk og bilpleie. De gjorde meget bra arbeid, og jeg kunne ta demontering og montering av fangere, spoilere og dill dall selv, og fikk hellakkeringen for 16 høvdinger. :) CS'en ble meget fin å rød...bare spørr Kjell :twisted:
Gjorde de alt? Tenkte jeg skulle matte ned bilen selv. Valget står mellom felger og lakk. Jeg tror jeg får mest igjen for pengene dersom jeg spanderer lakk i stedet for felger.

Skal hente inn priser fra diverse steder nå over nyttår, så for jeg se hva det blir til. har hørt at Åsane billakkering er dyktige. noen som har noen tips ang deres arbeid i forhold til pris??
De gjorde alt ja, pusset ned, sparklet, grunnet og alt det der, to lag med lakk , og 2 lag med klarlakk...veldig bra arbeid også, meget fornøyd.

#78859  av GT_rider

kennethx skrev: De gjorde alt ja, pusset ned, sparklet, grunnet og alt det der, to lag med lakk , og 2 lag med klarlakk...veldig bra arbeid også, meget fornøyd.
16000,- var det inkl mva. Ringte litt rundt i dag, og fikk hos den ene en pris på 20.000,- inkl mva, hos nr to, så var det mellom 12-15000,- uten mva. Så viss du fikk det for 16 inkl mva, så var det å foretrekke. eller fikk du noe form for rabatt?