TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nydelig Supra

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#78943  av tacsupra

Supra`n kom til Norge i sommer. Den eies av Åsulv Tønnesland ifra Tønsberg. Det er vel denne bilen Toyparts fikk litt mye kødd med når han skulle hjelpe til med registreringen?

#78995  av RedCelica

Flott bil ja. Kjører med en Supra MKIV i spillet, NFS underground 2.

#79014  av _speedy

Kommentar til bildene:

GOD DAMN! :D

#79031  av @lpher

tacsupra skrev:Supra`n kom til Norge i sommer. Den eies av Åsulv Tønnesland ifra Tønsberg. Det er vel denne bilen Toyparts fikk litt mye kødd med når han skulle hjelpe til med registreringen?
You shure? Har endel bilder av Åsulv sin...og det er endel forskjeller på de bildene og denne bilen ihvertfall :)

Denne er senket....har ikke samma felger som Åsulv sin......og Åsulv sin var Sort da den ble importert til norge vel? ...hans hadde Blitz felger p åda den kom til norge vel? MEN....rent bortsett fra det...er den DØNN lik :) ER...det samma bil eller? Anyone? :D

@lpher

#79045  av sleeper

@lpher skrev:
tacsupra skrev:Supra`n kom til Norge i sommer. Den eies av Åsulv Tønnesland ifra Tønsberg. Det er vel denne bilen Toyparts fikk litt mye kødd med når han skulle hjelpe til med registreringen?
You shure? Har endel bilder av Åsulv sin...og det er endel forskjeller på de bildene og denne bilen ihvertfall :)

Denne er senket....har ikke samma felger som Åsulv sin......og Åsulv sin var Sort da den ble importert til norge vel? ...hans hadde Blitz felger p åda den kom til norge vel? MEN....rent bortsett fra det...er den DØNN lik :) ER...det samma bil eller? Anyone? :D

@lpher

Har du virkelig peil på ALLE supraer som er i norge???
kan jo bare si et navn så vet du hvem det er jo... :? :D

#79046  av sleeper

tacsupra: er det du som jobbet på turboservice?

hvis det er deg: har du funnet ut hva som er galt med motoren din?

#79058  av @lpher

sleeper skrev: Har du virkelig peil på ALLE supraer som er i norge???
Pfft :D Jukser jo litt da vettu :D Neida, seriøst...var egentlig derfor jeg starta å samle info om mkIV Supra'ene i Norge..slik at VI (som i TS-OGN) skulle klare å holde rede på hva som finnes til enhvertid av Supras her i landet :)

Har også ett mer detaljer register liggende..som jeg fyller inn mer spesifik info på...når jeg kommer over det :)

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=2098H

@lpher

#79061  av Fredrik

Litt hekta @lpher? :P

#79071  av @lpher

zn00ker skrev:Litt hekta @lpher? :P
På Supra tenker du på? :D

@lpher

#79082  av KK-ma70

@lpher skrev:
sleeper skrev: Har du virkelig peil på ALLE supraer som er i norge???
Pfft :D Jukser jo litt da vettu :D Neida, seriøst...var egentlig derfor jeg starta å samle info om mkIV Supra'ene i Norge..slik at VI (som i TS-OGN) skulle klare å holde rede på hva som finnes til enhvertid av Supras her i landet :)

Har også ett mer detaljer register liggende..som jeg fyller inn mer spesifik info på...når jeg kommer over det :)

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=2098H

@lpher
Vi andre har noe annet, hva er det de kaller det igjen??? Ã…ja.. ET LIV!!!
hehe neida... Alf vet jeg tuller, fikk bare ånden over meg :D

#79090  av @lpher

KK-ma70 skrev:
Vi andre har noe annet, hva er det de kaller det igjen??? Ã…ja.. ET LIV!!!
hehe neida... Alf vet jeg tuller, fikk bare ånden over meg :D
Hihihi :D Fint det....du får ajourholde mkIII registeret du nå da...så slipper du å ha så MYE liv ihvertfall :D

@lpher