TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Udstødning pÃ¥ T23

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #78566  av T23 Turbo

Jeg kører med dobbelt udstødning.Men det er med fælles bagpotte.Syntes ikke der er meget plads.Er der nogen der har fået plads til en bagpotte i hver side.
Vedlegg
finnt23_6.jpg
finnt23_6.jpg (50.03 kiB) Vist 654 ganger

#79174  av T23 Turbo

Nå så må jeg squ være den første til at prøve at mase 2 bagpotter under.
Finn. :lol:

#79263  av celicat23

Ja, syns jeg er ganske mild på visse området jeg :-)

Anlegget som er "helt" på bildet, er bakre del av anlegget jeg hadde i sommer. Det er laget helt nytt ifra katalysator og bakover. Alle mulige dempere o.l er fjernet, og erstattet med 2 bitte små dempere (ser den ene på bildet).

Bråker? Oooooh ja. Kona til han jeg leier leilighet av syns jeg hadde fin beskrivelse av lyden "Jeg trodde det var [navn jeg ikke husker] som kom kjørende med gamle mustangen sin" :)

Eneste jeg ikke likte var at det skyter og smeller litt ukontrollert. Er ikke noe sånn hele tia og kjempe plagsomt. Men med tidligere anlegg så har jeg hatt ganske kontroll over det. Har visst at gjør jeg sånn-og-sånn så smeller det og koser seg litt. Mens det her plutselig fyrer av en salve uten så alt for mye logikk. Litt irriterende når du skvetter av din egen bil :)

#79330  av T23 Turbo

Tvivler faktisk på er der er plads til de potter du har der CELICA23.
Men jeg vil prøve med 2 5-ziegen potter til sommer.Der skal squ være plads til dem.Ellers må de sidde lidt på skrå.
Finn.

#79352  av RedCelica

Er det din bil på bildet? Super rå isåfall!

#79369  av celicat23

T23 Turbo skrev:Tvivler faktisk på er der er plads til de potter du har der CELICA23.
Men jeg vil prøve med 2 5-ziegen potter til sommer.Der skal squ være plads til dem.Ellers må de sidde lidt på skrå.
Finn.
Har vært litt lat, men skal (når jeg kommer hjem fra jobb) ta med pottene ut og prøve de under bilen for å se - så skal jeg si ifra.
(hvis jeg klarer huske det...)

#79439  av celicat23

Da har jeg vært i garasjen og vridd meg rundt på gulvet for å teste eksos pottene - og det er absolutt ingen problem i det hele tatt å montere en på hver side. Jeg kan ha endetuten liggende helt tett inntil fangeren, stikkende langt utenfor, hva som helst. Den kan også ligge helt tett opptil fangeren (ikke noe rom mellom toppen av eksosen og støtfangeren). Og de trenger ikke monteres skjevt heller -- takk og pris, for det ser så dumt ut.